Zmiana wymogów w Google

Google Consent Mode v2 czyli must have od 03.2024
na Twojej stronie www!

Działania marketingowe w internecie od dawna wiążą się ze zbieraniem informacji o użytkownikach stron internetowych. Gromadzone są one najczęściej z wykorzystaniem plików cookie, które następnie używane są w kampaniach digitalowych. Im więcej wiemy o kliencie, tym dokładniej wyższy poziom personalizacji oferty, przekazu reklamowego lub kanału komunikacji jesteśmy w stanie osiągnąć. Obowiązujące od 25 maja 2018 roku przepisy RODO (GDPR) zabraniają używania plików cookie bez zgody użytkownika. Aby nadal móc korzystać z ciasteczek strony internetowe muszą taką zgodę uzyskać, a w tym celu z pomocą przychodzi nam Consent Mode v2, czyli Tryb Zgody.

Wychodząc naprzeciw potrzebom zmieniającego się świata IT, oferujemy naszym klientom usługę wdrożenia Consent Mode v2. Wszystko odbywa się w maksymalnie krótkim czasie, a partnerom pozwala na zachowanie zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności oraz ciągłe budowanie świadomości rzetelnej marki.

590 PLN

Podane kwoty są cenami netto.

Gwarancja bezpieczeństwa

Charakterystyka

Gwarancja bezpieczeństwa

Przed atakami hakerskimi i bootami

Wyższa jakość danych

To lepsze analizy, lepsze wnioski i lepsze zyski

Najlepsza zgodność

Ze standardami Google’a

Szybkość integracji

Którą jesteśmy w stanie wdrożyć w 2h!

Optymalizacja

Środków marketingowych do preferencji użytkowników

Zgodność z przepisami

Unii Europejskiej w zakresie RODO

Podsumowując

Zmiany są nieuniknione - zmieniaj się zgodnie z prawem

6 marca 2024 roku w życie wejdzie Digital Markets Act – dokument, którego głównym celem jest zwiększenie transparentności i sprawiedliwości w środowisku cyfrowym. Obowiązywać będzie on na terenie całej Unii Europejskiej.

Należy podkreślić, że brak dostosowania się do nowej wersji Trybu Zgody Google objęty jest karą. Niewłaściwe przetwarzanie plików cookies może oznaczać przydzielenie kary finansowej! Brak wdrożenia Consent Mode v2, oprócz kary finansowej, obejmuje również ryzyko otrzymania blokady na swoim koncie reklamowym Google Ads.

Zatem wprowadzenie zmian w obrębie przetwarzania danych i polityki cookies stanie się wymogiem i koniecznością. Nie czekaj, bądź o krok przed konkurencją i ciesz się stałymi wzrostami wskaźników z Google Tag Manager’a.

Dowiedz się więcej
577 350 450
oferta@websitestyle.pl