1194

Proste narzędzie sprzedażowe na ciężkie czasy - nowa oferta Website Style

Pandemia koronawirusa, odbija swoje piętno nie tylko na naszym zdrowiu, ale także na gospodarce i ekonomii. Wiele firm z najróżniejszych branż tnie koszty, ogranicza swoje działalności, lub co najgorsze – po prostu upada. W tych niełatwych miesiącach, cały czas staramy się być wsparciem i służyć pomocą naszym klientom. Długo zastanawialiśmy się, co możemy zrobić, by choć trochę ułatwić ten niełatwy czas. Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu branż, stworzyliśmy proste narzędzie sprzedażowe, które pozwoli przenieść działalność, lub chociaż jej jakąś część do sieci. Nie od dziś wiadomo, że sklep online cieszą się ogromną popularnością, a rosnące możliwości naszych smartfonów pozwalają na coraz wygodniejsze zakupy, bez ruszania się z domu.

 

Dlatego też, przygotowaliśmy ofertę na prosty sklep internetowy, oparty o system woocommerce na znanym i lubianym WordPressie. To proste narzędzie pozwala na szybkie uzupełnienie produktów, zapewnia wsparcie płatności, przy minimalnej znajomości technik konfiguracji. Udostępniamy oczywiście wszelkie potrzebne manuale oraz usługę serwisu.

1. Czym nasze rozwiązanie różni się od standardowo projektowanego i wdrażanego sklep 'u?

Przede wszystkim – ceną, wiadomo. Cena, jak wiadomo jest pewną wypadkową kilku czynników, między innymi, pracy grafika oraz developera.W naszej najnowszej ofercie, pomijamy niejako etap projektowania i kodowania od zera, udostępniając uniwersalny i stylowy motyw, który personalizujemy pod daną branżę w bardzo podstawowym zakresie – tj. zmieniamy, oczywiście, logo, główny motyw kolorystyczny oraz fotografie. Plus, rzecz jasna – nanosimy produkty.

 

Dzięki takiemu podejściu, oszczędzamy mocno czas potrzebny na postawienie nowego sklep online, a finalna kreacja, dzięki zastosowanemu motywowi, jest elegancka, uniwersalna i dobrze wyświetlana na wszystkich urządzeniach mobilnych. Zwłaszcza responsywność jest tu bardzo ważna – bo jak pokazują badania, ponad 60-70% zakupów online odbywa się przez smartfony lub tablety. Jest to jeden z argumentów, który warto przytoczyć, jeśli chcemy platformy sprzedażowej, naprawdę sprzedającej, a nie tylko… wyglądającej 🙂

 

Poza oferowanym motywem, zapewniamy także wbudowany system płatności – przelewy24, który ma także opcję płacenia BLIK’iem, który stał się bardzo popularny w ostatnich czasach. Poza tym, oferowane są standardowe funkcjonalności sklep online, m.in. raporty sprzedaży, informacje o stanach magazynowych, opcje wysyłki, czyli ręcznie dodawanie różnych możliwości przesyłek, kupony rabatowe oraz promocje.Z kolei w samych kartach produktu znajdziemy podstawowe i najbardziej powszechne elementy: opis, cenę, galerię zdjęć, czy możliwość konfigurowania rozmiarów czy kolorów.)

 

Możliwości dopasowania i konfiguracji naszego rozwiązania jest naprawdę wiele. Wierzymy, że dzięki takiemu kompleksowemu podejściu, każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy do kontaktu! 🙂

 

 

Dowiedz się więcej…

1194

ekonomia

gospodarka

sklepy internetowe

Czytaj również

Wykorzystanie storytellingu na stronach www
1808

Wykorzystanie storytellingu na stronach www

Wykorzystanie storytellingu na stronach www. Storytelling to pojęcie, które jest powszechnie znane w branży graficznej, a które, mamy wrażenie – wciąż jest zbyt mało poznane przez klientów.

 

Storytelling, czyli “opowieść”, który zaciekawi odbiorcę.  U podstaw tego terminu leży poprawnie skonstruowany storytelling. Ty opowiadasz coś swojemu użytkownikowi, a on realnie angażuje się w historię.  Jego mózg stara się przewidzieć, co nastąpi dalej. Jest to idealna sytuacja dla obu stron ze względu na zsynchronizowanie i zaangażowanie w relację i komunikację.

Czytaj dalej

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku
1059

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku. Wszyscy wiemy, że wdrożenie dowolnego biznesu e-commerce, strony usługowej lub innej dowolnej platformy online. Wymaga odpowiedniej strategii, składającej się z kilku kluczowych elementów, uwzględniających technologię, UI/UX, marketing i SEO. Wszystko wydaje się nam całkiem logiczne i proste, gdy nie przychodzi do realizacji założeń i strategii. 

Czytaj dalej