2137

Proste narzędzie sprzedażowe na ciężkie czasy - nowa oferta Website Style

Proste narzędzie sprzedażowe na ciężkie czasy - nowa oferta Website Style

Pandemia koronawirusa, odbija swoje piętno nie tylko na naszym zdrowiu, ale także na gospodarce i ekonomii. Wiele firm z najróżniejszych branż tnie koszty, ogranicza swoje działalności, lub co najgorsze – po prostu upada. W tych niełatwych miesiącach, cały czas staramy się być wsparciem i służyć pomocą naszym klientom. Długo zastanawialiśmy się, co możemy zrobić, by choć trochę ułatwić ten niełatwy czas. Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu branż, stworzyliśmy proste narzędzie sprzedażowe, które pozwoli przenieść działalność, lub chociaż jej jakąś część do sieci. Nie od dziś wiadomo, że sklep online cieszą się ogromną popularnością, a rosnące możliwości naszych smartfonów pozwalają na coraz wygodniejsze zakupy, bez ruszania się z domu.

 

Dlatego też, przygotowaliśmy ofertę na prosty sklep internetowy, oparty o system woocommerce na znanym i lubianym WordPressie. To proste narzędzie pozwala na szybkie uzupełnienie produktów, zapewnia wsparcie płatności, przy minimalnej znajomości technik konfiguracji. Udostępniamy oczywiście wszelkie potrzebne manuale oraz usługę serwisu.

1. Czym nasze rozwiązanie różni się od standardowo projektowanego i wdrażanego sklep 'u?

Przede wszystkim – ceną, wiadomo. Cena, jak wiadomo jest pewną wypadkową kilku czynników, między innymi, pracy grafika oraz developera.W naszej najnowszej ofercie, pomijamy niejako etap projektowania i kodowania od zera, udostępniając uniwersalny i stylowy motyw, który personalizujemy pod daną branżę w bardzo podstawowym zakresie – tj. zmieniamy, oczywiście, logo, główny motyw kolorystyczny oraz fotografie. Plus, rzecz jasna – nanosimy produkty.

 

Dzięki takiemu podejściu, oszczędzamy mocno czas potrzebny na postawienie nowego sklep online, a finalna kreacja, dzięki zastosowanemu motywowi, jest elegancka, uniwersalna i dobrze wyświetlana na wszystkich urządzeniach mobilnych. Zwłaszcza responsywność jest tu bardzo ważna – bo jak pokazują badania, ponad 60-70% zakupów online odbywa się przez smartfony lub tablety. Jest to jeden z argumentów, który warto przytoczyć, jeśli chcemy platformy sprzedażowej, naprawdę sprzedającej, a nie tylko… wyglądającej 🙂

 

Poza oferowanym motywem, zapewniamy także wbudowany system płatności – przelewy24, który ma także opcję płacenia BLIK’iem, który stał się bardzo popularny w ostatnich czasach. Poza tym, oferowane są standardowe funkcjonalności sklep online, m.in. raporty sprzedaży, informacje o stanach magazynowych, opcje wysyłki, czyli ręcznie dodawanie różnych możliwości przesyłek, kupony rabatowe oraz promocje.Z kolei w samych kartach produktu znajdziemy podstawowe i najbardziej powszechne elementy: opis, cenę, galerię zdjęć, czy możliwość konfigurowania rozmiarów czy kolorów.)

 

Możliwości dopasowania i konfiguracji naszego rozwiązania jest naprawdę wiele. Wierzymy, że dzięki takiemu kompleksowemu podejściu, każdy zainteresowany znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy do kontaktu! 🙂

 

 

Dowiedz się więcej…

2137

ekonomia

gospodarka

sklepy internetowe

Czytaj również

1091

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2333

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej