971

Rebranding, czyli strategia zmiany wizerunku marki

1. Rebranding to najprościej rzecz ujmując, proces zmiany percepcji marki, poprzez zmianę elementów jej komunikacji.

Rebranding wiąże się głównie ze zmianą loga, nazwy, czy kolorystyki. Myśląc o rebrandingu należy się dobrze zastanowić nad zasadnością takiego zabiegu – w zależności od wielkości firmy, takie działanie będzie wiązać się z dodatkowymi nakładami pracy oraz kosztami.

Nie bez znaczenia będzie także ponowne budowanie marki wśród kontrahentów jak i potencjalnych klientów. Tworzenie stron internetowych, to dziedzina na którą należy patrzeć nie tylko w koncepcji samego designu strony, ale także całego wizerunku firmy.

Patrząc całościowo, zmiany brandingowe dobrze wprowadzać przy okazji projektowania nowej strony www – dział graficzny może się wówczas zająć kreacją kompleksowo. Daje to także pewność że całość wizerunku będzie spójna i adekwatna do oferowanych usług.

Poniżej przedstawiamy wybrane rebrandingi znanych firm i marek. Widać, jak na przestrzeni lat zmieniało się spojrzenie na formę oraz pojęcia logotypu jako znaku rozpoznawczego marki.

Dowiedz się więcej…

971

Rebranding

sklepy internetowe

strony internetowe

Czytaj również

Smart rozwiązania na stronach www
1846

Smart rozwiązania na stronach www

Smart rozwiązania na stronach www to technologie i funkcje, które mają na celu poprawienie użytkowania. Zwiększenie interakcji, zachęcenie do działania oraz dostarczenie bardziej intuicyjnego i angażującego doświadczenia dla odwiedzających. Tak naprawdę pod tym pojęciem kryje się szereg zastosowań i rozwiązań. Które, na pierwszy rzut oka mogą zostać nawet niezauważone i przeoczone. 

 

W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się tym najbardziej popularnym:

 

Czytaj dalej