12-06 53

Rebranding, czyli strategia zmiany wizerunku marki

Rebranding, czyli strategia zmiany wizerunku marki

12-06 53

Rebranding to najprościej rzecz ujmując, proces zmiany percepcji marki, poprzez zmianę elementów jej komunikacji. Wiąże się to głównie ze zmianą loga, nazwy, czy kolorystyki. Myśląc o rebrandingu należy się dobrze zastanowić nad zasadnością takiego zabiegu – w zależności od wielkości firmy, takie działanie będzie wiązać się z dodatkowymi nakładami pracy oraz kosztami.

Nie bez znaczenia będzie także ponowne budowanie marki wśród kontrahentów jak i potencjalnych klientów. Tworzenie stron internetowych, to dziedzina na którą należy patrzeć nie tylko w koncepcji samego designu strony, ale także całego wizerunku firmy.

Patrząc całościowo, zmiany brandingowe dobrze wprowadzać przy okazji projektowania nowej strony www – dział graficzny może się wówczas zająć kreacją kompleksowo. Daje to także pewność że całość wizerunku będzie spójna i adekwatna do oferowanych usług.

Poniżej przedstawiamy wybrane rebrandingi znanych firm i marek. Widać, jak na przestrzeni lat zmieniało się spojrzenie na formę oraz pojęcia logotypu jako znaku rozpoznawczego marki.

Filmy

X

06-27 367

Realizacja strony www Auto Planeta

X

06-24 543

Website Style - Team

X

06-24 643

Website Style - Park Naukowo Technologiczny Gdynia

COPYRIGHT 2011-2019 ALL RIGHTS RESERVED