800

Rebranding, czyli strategia zmiany wizerunku marki

1. Rebranding to najprościej rzecz ujmując, proces zmiany percepcji marki, poprzez zmianę elementów jej komunikacji.

Rebranding wiąże się głównie ze zmianą loga, nazwy, czy kolorystyki. Myśląc o rebrandingu należy się dobrze zastanowić nad zasadnością takiego zabiegu – w zależności od wielkości firmy, takie działanie będzie wiązać się z dodatkowymi nakładami pracy oraz kosztami.

Nie bez znaczenia będzie także ponowne budowanie marki wśród kontrahentów jak i potencjalnych klientów. Tworzenie stron internetowych, to dziedzina na którą należy patrzeć nie tylko w koncepcji samego designu strony, ale także całego wizerunku firmy.

Patrząc całościowo, zmiany brandingowe dobrze wprowadzać przy okazji projektowania nowej strony www – dział graficzny może się wówczas zająć kreacją kompleksowo. Daje to także pewność że całość wizerunku będzie spójna i adekwatna do oferowanych usług.

Poniżej przedstawiamy wybrane rebrandingi znanych firm i marek. Widać, jak na przestrzeni lat zmieniało się spojrzenie na formę oraz pojęcia logotypu jako znaku rozpoznawczego marki.

Dowiedz się więcej…

800

Rebranding

sklepy internetowe

strony internetowe

Czytaj również

Jak pisać teksty na stronę www?
540

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej