1067

Reklama sklepów internetowych

O reklamach sklepów internetowych powiedziano i napisano już wiele. Przez lata istnienia Internetu w Polsce platformy zakupowe przechodziły mniejsze lub większe zmiany, zawsze chcąc nadążyć i sprostać potrzebom konsumentów. W ciągu ostatniego, pandemicznego roku, zwłaszcza jeden sposób reklamy sklepów internetowych wysunął się na zdecydowane prowadzenie… – chodzi oczywiście o Google Ads dla reklamy sklepu internetowego. Jest to, przynajmniej w teorii, oczywiste, jednak wciąż wiele właścicieli firm nie ma zielonego pojęcia o istnieniu Google Ads’ów.

1. Jak się okazuje, jest to obecnie najlepszy sposób reklamy sklepów internetowych.

Jest to obecnie najszybsze narzędzie pozwalające zrealizować wiele celów. Wyszukiwarka Google to najbardziej wartościowe miejsce, z którego korzystają w internecie Polacy. Nie ma konieczności tutaj pobudzania potrzeb zakupowych – Wystarczy, że na odpowiednim poziomie zapewnimy ich realizację.

 

Zdecydowana większość sklepów internetowych na bieżąco korzysta z systemu reklamowego Google. Wartość reklamy w wyszukiwarce czy remarketingu jest na tyle wysoka, że nie można pominąć jej planując reklamę swojego sklepu. Oczywiście, nie buduje ona trwałego efektu i jest pozornie drogim rozwiązaniem. Jednak jako jedno z nielicznych daje tak duże prawdopodobieństwo zysku w pierwszych dniach i tygodniach działań.

 

Dzięki Google Ads’om możemy nie tylko efektywnie sprzedawać i realizować swoje cele, ale także powiększać zasięgi i zainteresowanie naszą firmą wśród danej grupy docelowej.

1067

google ads

Reklama

sklep internetowy

Czytaj również

Wykorzystanie storytellingu na stronach www
1809

Wykorzystanie storytellingu na stronach www

Wykorzystanie storytellingu na stronach www. Storytelling to pojęcie, które jest powszechnie znane w branży graficznej, a które, mamy wrażenie – wciąż jest zbyt mało poznane przez klientów.

 

Storytelling, czyli “opowieść”, który zaciekawi odbiorcę.  U podstaw tego terminu leży poprawnie skonstruowany storytelling. Ty opowiadasz coś swojemu użytkownikowi, a on realnie angażuje się w historię.  Jego mózg stara się przewidzieć, co nastąpi dalej. Jest to idealna sytuacja dla obu stron ze względu na zsynchronizowanie i zaangażowanie w relację i komunikację.

Czytaj dalej

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku
1059

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku. Wszyscy wiemy, że wdrożenie dowolnego biznesu e-commerce, strony usługowej lub innej dowolnej platformy online. Wymaga odpowiedniej strategii, składającej się z kilku kluczowych elementów, uwzględniających technologię, UI/UX, marketing i SEO. Wszystko wydaje się nam całkiem logiczne i proste, gdy nie przychodzi do realizacji założeń i strategii. 

Czytaj dalej