E-commerce 2017/2018

Ubiegły rok upłynął pod znakiem social media.

E-commerce – Facebook stał się oficjalnie także platformą do bezpośredniej sprzedaży. Można powiedzieć, że jeszcze bardziej, niż choćby rok wcześniej, wszystko kręci się wokół Responsive Web Design, wersje mobilne stają się wersjami podstawowymi witryn – nastają czasy, gdy ruch mobilny jest większy niż ruch z komputerów osobistych. Dodatkowym argumentem jest fakt, że Google nie wspiera od jakiegoś czasu stron, które nie posiadają wersji responsywnych. W nowym Roku prognozujemy wzrost zapotrzebowania na „refreshingi” starych i przestarzałych stron, które niejednokrotnie wykorzystują jeszcze technologie Flash.

W 2018 roku obserwować będziemy dalszy rozkwit content marketingu. Treści na stronach stają się coraz bardziej wartościowe, a mechanizmy wyszukiwania są dominującym kanałem pozyskiwania klientów w wielu branżach. Wszystko wskazuje na to, że jest to trend, który może mieć jeszcze większe znaczenie w kolejnych latach.

Z naszego doświadczenia wynika, że najefektywniejsze kampanie to działania marketingowe prowadzone na wielu płaszczyznach – głównie z tego powodu, że klienci polubili kontakt z markami poprzez „codzienne” media społecznościowe. Połączenie innowacyjnych stron www z social media skutecznie wspiera sprzedaż, głównie dzięki komunikatorom oferowanym przez portale społecznościowe. Prognozujemy że w 2018 roku zostaną podjęte próby by jeszcze bardziej udoskonalać wszelkie chatboxy i ich automatyzację.

Pewną innowacją są także chaty, które funkcjonują na stronach internetowych, szczególnie w sklepach – są to swoiści doradcy, będący w stanie szybko doradzić czy udzielić dodatkowych informacji. Inteligentni Wirtualni Doradcy będą w 2018 coraz bardziej dostępni, nie tylko w sklepach internetowych.

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1138

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej