Blog

Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy.

Baza wiedzy Website Style – poszerz swoją wiedzę o stronach internetowych! Nasz zespół to doświadczeni specjaliści z branży IT, którzy chętnie i obszernie dzielą się swoją wiedzą. Dzięki zaangażowaniu całego teamu, regularnie publikujemy artykuły z takich dziedzin jak web design, web deweloping. Nie brakuje też wpisów administratorów, testerów czy project managerów. Cały czas staramy się zamieszczać treści przydatne i wartościowe dla odbiorców, niosące ze sobą rzetelne informacje. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy pytań – chętnie doradzamy w kwestiach związanych ze stronami internetowymi, sklepami online, czy całymi serwisami. Jeśli masz wątpliwości, pytania, potrzebujesz profesjonalnego doradztwa w zakresie web designu zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety projektowej i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich odbiorców!

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?
680

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?

Szablony WordPress – o zaletach WordPressa napisano już wiele. Także w Website Style, poświęciliśmy temu zagadnieniu osobny wpis, który można znaleźć tutaj [link]. Nie bez przyczyny, wciąż od lat z powodzeniem korzystamy z tego systemu do zarządzania treścią (CMS).

W dzisiejszym wpisie zastanowimy się, czy warto inwestować i wdrażać stronę www opartą o wordpressowy, gotowy szablon.

Czytaj dalej

Polecamy

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?
680

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?

Szablony WordPress – o zaletach WordPressa napisano już wiele. Także w Website Style, poświęciliśmy temu zagadnieniu osobny wpis, który można znaleźć tutaj [link]. Nie bez przyczyny, wciąż od lat z powodzeniem korzystamy z tego systemu do zarządzania treścią (CMS).

W dzisiejszym wpisie zastanowimy się, czy warto inwestować i wdrażać stronę www opartą o wordpressowy, gotowy szablon.

Czytaj dalej

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki?
69

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki?

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki? W dobie postępu technologicznego i szeroko rozwijającego się Internetu, jak grzyby po deszczu powstają nowe firmy i agencje oferujące kompleksowe usługi wysokiej jakości w atrakcyjnych i mocno konkurencyjnych cenach. Warto mieć na uwadze, że obecnie firmę założyć może absolutnie każdy.

 

Czytaj dalej

Koniecznie zajrzyj na nasze media

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless
925

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless. Nie ulegą wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się nieprzerwanie od lat. Nie tylko w zakresie technik sprzedaży, czy rozwiązań. Także, albo – przede wszystkim – w aspekcie technologii. Chcąc podążać za rozwojem świata IT, powstała architektura oprogramowania, która jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów a także wyśrubowane normy i oczekiwania przedsiębiorców.

Czytaj dalej

892

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www. Porzucone koszyki co częsty problem sklepów internetowych. Krótkie i “bezefektywne” wizyty na stronach internetowych odbiorców to problem, z którym każdy właściciel firmy stara się radzić na swój sposób. W dzisiejszym artykule opiszemy trochę szerzej przyczyny, skutki i poradzimy, choć w niewielkim stopniu, jak z tym walczyć.

Czytaj dalej

Jak pisać teksty na stronę www?
639

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej

Jak wypełniać ankietę projektową?
1185

Jak wypełniać ankietę projektową?

Dynamika dzisiejszego świata, sposób prowadzenia współczesnego biznesu i nie zasypiająca konkurencja wymaga od naszych klientów przemyślanych działań, które jako agencja interaktywna jesteśmy w stanie prowadzić. Żeby tak się jednak stało, klient musi określić zakres swoich wymagań, budżet a także skonkretyzować swoją grupę docelową.

Czytaj dalej

Indeksowanie stron internetowych w Google
861

Indeksowanie stron internetowych w Google

Indeksowanie stron internetowych w Google. Każdy klient, decydując się na nową stronę www, zadaje to pytanie: “A kiedy będę na pierwszej stronie/pozycji w Google’u?” Cóż, nie zawsze szybkie wytłumaczenie zawiłości pozycjonowania i indeksowania jest wystarczające i zrozumiałe, zwłaszcza dla ludzi poprzedniego pokolenia, dlatego dziś przybliżymy temat indeksowania stron internetowych w Google.

Czytaj dalej

Newsletter na stronie www - Wsparcie sprzedaży online
770

Newsletter na stronie www

Newsletter na stronie www jest realnym wsparciem sprzedaży online naszych produktów i usług. Od takiej tezy zaczynamy dzisiejszy artykuł, w którym będziemy chcieli odpowiedzieć na częste pytanie naszych klientów – czy newsletter na stronie www obecnie się w ogóle opłaca?

Czytaj dalej

Użyteczność stron internetowych
954

Użyteczność stron internetowych

Na przestrzeni lat użyteczność stron internetowych była rozumiana na wiele sposobów. Przyzwyczailiśmy się do określonych działań na witrynach, które prowadzą do danych informacji i te zachowania podświadomie staramy się powielać przy każdej stronie www. Za intuicyjność takich działań, za prostotę działania odpowiada UX design, czyli user-experience design.

Czytaj dalej