Blog

Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy.

Baza wiedzy Website Style – poszerz swoją wiedzę o stronach internetowych! Nasz zespół to doświadczeni specjaliści z branży IT, którzy chętnie i obszernie dzielą się swoją wiedzą. Dzięki zaangażowaniu całego teamu, regularnie publikujemy artykuły z takich dziedzin jak web design, web deweloping. Nie brakuje też wpisów administratorów, testerów czy project managerów. Cały czas staramy się zamieszczać treści przydatne i wartościowe dla odbiorców, niosące ze sobą rzetelne informacje. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy pytań – chętnie doradzamy w kwestiach związanych ze stronami internetowymi, sklepami online, czy całymi serwisami. Jeśli masz wątpliwości, pytania, potrzebujesz profesjonalnego doradztwa w zakresie web designu zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety projektowej i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich odbiorców!

Polecamy

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
1247

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
1161

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej

Google Consent Mode v2
2368

Google Consent Mode v2 - czyli must have od marca 2024 na Twojej stronie www!

Google Consent Mode v2 – czyli must have od marca 2024 na Twojej stronie www! Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że czeka nas powtórka z rozrywki, dokładnie tak jak było to w przypadku wdrażania procedur RODO – już w marcu 2024 czekają nas zmiany – to właśnie od tego miesiąca obowiązywać będzie zaktualizowana wersja Trybu Zgody Google. Czym jest, jak działa, jak ją wdrożyć i co nam grozi, jeśli jej nie wdrożymy na czas – odpowiadamy w dzisiejszym wpisie.

Czytaj dalej

Koniecznie zajrzyj na nasze media

Zagrożenia w IT w 2024 roku
1468

Zagrożenia w IT w 2024 roku

Zagrożenia w IT w 2024 roku. Nasz cykl blogowy zaczynamy trochę przewrotnie, jednak nie mamy zamiaru nikogo straszyć ani spekulować. Chcemy w dzisiejszym wpisie poruszyć najważniejsze zagadnienia w obrębie branży IT, na które trzeba będzie w 2024 uważać.

Czytaj dalej

Znaczenie designu w e-commerce
1639

Znaczenie designu w e-commerce

Znaczenie designu w e-commerce. Dzisiejsze zagadnienie jest z cyklu pytań retorycznych, na które większość zapewne zna odpowiedź. Mimo to, wydaje się że duża grupa właścicieli firm o roli designu zupełnie zapomina, zadowalając się formą “good enough” (“wystarczająco dobre, zadowalające” w wersji polskiej). O ile takie myślenie wcale nie jest karygodne, jeśli mamy dobre przesłanki i goni nas czas. Jeśli jednak chcemy się odpowiednio przygotować do kampanii, zmian, rebrandingu… dobrze jest po prostu wiedzieć czym jest ten mityczny dobry design.

Czytaj dalej

Luksusowe strony internetowe
1460

Luksusowe strony internetowe - nie wszystko złoto co się świeci

Luksusowe strony internetowe mają za zadanie zaprezentować markę i jej produkty lub usługi w ekskluzywny sposób. Projektowanie takich stron wymaga uwzględnienia najnowszych trendów w projektowaniu interfejsów oraz dbałości o najdrobniejsze detale. 

W dzisiejszym artykule skupimy się na niuansach i szczegółach, które determinują “luksusowość” stron internetowych.

 

Czytaj dalej

Black Friday i kampanie reklamowe w 2023 roku
1515

Black Friday i kampanie reklamowe w 2023 roku

Black Friday i kampanie reklamowe w 2023 roku. Co prawda listopad dopiero się zaczął. Wymyślenie, wykreowanie i zaplanowanie odpowiedniej kampanii na koniec miesiąca, gdy przypada Black Friday, jest na ustach wszystkich, którzy zajmują się marketingiem.

 

Trzeci kwartał roku to czas, gdy marketingowe kalendarze zapełniają się wyjątkowo intensywnie – a sezon najbardziej wzmożonych działań przed świętami, sylwestrem i całym zakupowym sezonem otwiera właśnie black friday.

W dzisiejszym wpisie zbierzemy i opiszemy najlepsze i najbardziej efektywne kampanie. 

 

Czytaj dalej

Zagrożenia sztucznej inteligencji
1561

Zagrożenia sztucznej inteligencji

Zagrożenia sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja (SI) ma potencjał do przyniesienia wielu korzyści społeczeństwu, ale wiąże się także z pewnymi zagrożeniami. Pojawienie się Chat GPT czy Midjourney (o której opowiemy szerzej w następnym artykule) przyniosło za sobą fale zachwytu nad możliwościami komercyjnych programów posługującymi się sztuczną inteligencją. Jednakże taki rozwój technologii niesie ze sobą nie tylko wielkie możliwości, ale też zagrożenia, w tym dla prywatności.

Czytaj dalej

Smart rozwiązania na stronach www
2169

Smart rozwiązania na stronach www

Smart rozwiązania na stronach www to technologie i funkcje, które mają na celu poprawienie użytkowania. Zwiększenie interakcji, zachęcenie do działania oraz dostarczenie bardziej intuicyjnego i angażującego doświadczenia dla odwiedzających. Tak naprawdę pod tym pojęciem kryje się szereg zastosowań i rozwiązań. Które, na pierwszy rzut oka mogą zostać nawet niezauważone i przeoczone. 

 

W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się tym najbardziej popularnym:

 

Czytaj dalej

Szybki rozwój marki ze stroną www
2657

Szybki rozwój marki ze stroną www

Szybki rozwój marki ze stroną www. Jak pokazują ostatnie badania, niestabilna sytuacja gospodarcza oraz rozwój technologii mają największy wpływ na funkcjonowanie działów marketingowych światowych przedsiębiorstw. Chociaż rosnąca niepewność może skłaniać część firm do porzucenia celów zrównoważonego rozwoju, to w długiej perspektywie przywiązanie do kwestii takich jak środowisko może okazać się skuteczniejsze dla budowania siły marki.

Czytaj dalej