Wykorzystanie storytellingu na stronach www
2117

Wykorzystanie storytellingu na stronach www

Wykorzystanie storytellingu na stronach www. Storytelling to pojęcie, które jest powszechnie znane w branży graficznej, a które, mamy wrażenie – wciąż jest zbyt mało poznane przez klientów.

 

Storytelling, czyli “opowieść”, który zaciekawi odbiorcę.  U podstaw tego terminu leży poprawnie skonstruowany storytelling. Ty opowiadasz coś swojemu użytkownikowi, a on realnie angażuje się w historię.  Jego mózg stara się przewidzieć, co nastąpi dalej. Jest to idealna sytuacja dla obu stron ze względu na zsynchronizowanie i zaangażowanie w relację i komunikację.

Czytaj dalej

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku
1373

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku

Rozwiązania dla platform internetowych w 2023 roku. Wszyscy wiemy, że wdrożenie dowolnego biznesu e-commerce, strony usługowej lub innej dowolnej platformy online. Wymaga odpowiedniej strategii, składającej się z kilku kluczowych elementów, uwzględniających technologię, UI/UX, marketing i SEO. Wszystko wydaje się nam całkiem logiczne i proste, gdy nie przychodzi do realizacji założeń i strategii. 

Czytaj dalej

Koniecznie zajrzyj na nasze media

Skuteczna kreacja w branży beauty w 2023 roku
1572

Skuteczna kreacja w branży beauty w 2023 roku

Skuteczna kreacja w branży beauty w 2023 roku. Gdy pisaliśmy artykuł o projektowaniu stron dla branży beauty [link], pisaliśmy “Branża beauty stawia przed właścicielami klinik i salonów nowe wymagania – niezmiernie ważne jest, by uświadomić klienta, że to właśnie my pomożemy osiągnąć mu sukces. Osiągnięcie założonych celów będzie co prawda wymagało sporo wysiłku i dużo “burz mózgów”, jednak finalny efekt może przejść najśmielsze oczekiwania, więc warto zdać się na doświadczoną agencję.”

Czytaj dalej

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?
991

Motywy, szablony Wordpress - czy warto?

Szablony WordPress – o zaletach WordPressa napisano już wiele. Także w Website Style, poświęciliśmy temu zagadnieniu osobny wpis, który można znaleźć tutaj [link]. Nie bez przyczyny, wciąż od lat z powodzeniem korzystamy z tego systemu do zarządzania treścią (CMS).

W dzisiejszym wpisie zastanowimy się, czy warto inwestować i wdrażać stronę www opartą o wordpressowy, gotowy szablon.

Czytaj dalej

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki?
476

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki?

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną dla swojej marki? W dobie postępu technologicznego i szeroko rozwijającego się Internetu, jak grzyby po deszczu powstają nowe firmy i agencje oferujące kompleksowe usługi wysokiej jakości w atrakcyjnych i mocno konkurencyjnych cenach. Warto mieć na uwadze, że obecnie firmę założyć może absolutnie każdy.

 

Czytaj dalej

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless
1324

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless

Nowe standardy w e-commerce, czyli headless. Nie ulegą wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się nieprzerwanie od lat. Nie tylko w zakresie technik sprzedaży, czy rozwiązań. Także, albo – przede wszystkim – w aspekcie technologii. Chcąc podążać za rozwojem świata IT, powstała architektura oprogramowania, która jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów a także wyśrubowane normy i oczekiwania przedsiębiorców.

Czytaj dalej

1265

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www. Porzucone koszyki co częsty problem sklepów internetowych. Krótkie i “bezefektywne” wizyty na stronach internetowych odbiorców to problem, z którym każdy właściciel firmy stara się radzić na swój sposób. W dzisiejszym artykule opiszemy trochę szerzej przyczyny, skutki i poradzimy, choć w niewielkim stopniu, jak z tym walczyć.

Czytaj dalej

Jak pisać teksty na stronę www?
982

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej