Co zrobić by inwestycja stworzenia strony www się zwróciła?

Co zrobić by inwestycja stworzenia strony www się zwróciła

1. Dzisiejsza technologia to przede wszystkim dostępność na wszelkich urządzeniach, czytelność i "bycie na bieżąco".

Chcąc czerpać wymierne zyski z własnej strony www, nie możemy pozostawić jej samej sobie. W czeluściach Internetu, nic nie ginie, to prawda, zostaje jednak łatwo zapomniane 😉

Strona internetowa służy promocji firmy. Dzięki niej można łatwiej trafić do odbiorców, ale można też na niej dodatkowo zarobić. Wszystko zależy od zaangażowania i pomysłowości przedsiębiorcy. Posiadanie własnej strony internetowej stwarza wiele możliwości. Jeżeli strona jest popularna, daje możliwość dotarcia do większego grona potencjalnych klientów firmy.

2. Aby inwestycja stworzenia strony internetowej się zaczęła zwracać

Należy po zakończeniu realizacji zainteresować się jej losami po postawieniu na domenie. W dzisiejszym świecie technologii, takie narzędzia jak strony, „nie lubią” bezczynności. Zainteresujmy się zatem jak dodawać i zmieniać treści, jak dodawać nowe posty do aktualności, jak czasowo zmieniać zdjęcia w sliderze, choćby na okoliczności świąt etc. Nie bez znaczenia są także social media – dobrze jest dodawać linki do strony w fecabookowych postach – w takiej formie, im więcej odbiorców wejdzie na nową stronę tym większa szansa na sukces marki.

3. Czy istnieje recepta na to, jak zarabiać, nie wkładając w to dużego wysiłku?

Nie – zawsze podstawą zarabiania w internecie jest ciężka praca. Zanim zatem strona osiągnie zadowalający pułap oglądalności, zadbać należy o jej prawidłowy rozwój. Priorytetowym zadaniem jest dbanie o jej stałą aktualność. Nie ma nic bardziej zniechęcającego użytkowników, jak nieaktualna treść witryny. Kolejną ważną kwestią jest pozycjonowanie strony. Bez tego, strona będzie niewidoczna w Internecie i nikt na nią nie wejdzie. Takie działania mają jednak wymierną korzyść także dla samego właściciela strony internetowej. Jeżeli strona jest ciekawa, może on pozyskać znacznie większą liczbę klientów.

4. Zadbajmy także o bezpieczeństwo

Regularne aktualizacje systemu wordpress oraz kontrola komentarzy zagwarantuje, że strona nie padnie ofiarą ataków hakerskich. Podsumowując: Im częściej i im „treściwiej“ będziemy w naszą stronę ingerować, tym szybciej i lepiej zostanie wypozycjonowana i tłumniej odwiedzana przez internautów.

Dowiedz się więcej…

inwestycje

sklepy internetowe

strony www

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1138

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej