Dobór fraz kluczowych do strony www

słowa kluczowe

Fraza kluczowa – odpowiedni dobór słów jest bardzo ważnym aspektem tworzenia strony internetowej. To dzięki nim użytkownicy będą mogli znaleźć w przeglądarkach witrynę klienta. Trzeba pamiętać, że fraza fazie nierówna, niektóre słowa są ważne dla witryny a inne mogą jej wręcz zaszkodzić. Efektywność podejmowanych działań i przeznaczanych na to środków zależy zatem od wyboru najlepiej dopasowanych słów kluczowych.

1. Ale jak je wybrać?

Bez wątpienia najważniejszą rzeczą przy wyborze słów kluczowych jest wiedza, jaką posiada klient (i agencja, rzecz jasna) na temat tego czego szukają internauci (potencjalni Klienci), a co ważniejsze w jaki sposób to robią, czyli jakie zapytania kierują do wyszukiwarki. Prościej mówiąc, jakie frazy wpisują w polu wyszukiwania.
Jest to o tyle istotne, że nawet jeśli będziesz zajmował wysoką pozycję w wyszukiwarkach, ale miejsce w czołówce będzie można zawdzięczać niezbyt popularnej frazie czy słowu nie przełoży się to na realną korzyść w postaci zwiększenia ruchu na stronie.

2. Chcąc dobrać “keywordsy” warto zrobić w firmie… burzę mózgów.

Burza mózgu to nic innego jak wypisanie wszystkich fraz i słów, które przychodzą do głowy kiedy myślimy o tym, żeby opisać swoją działalność i to jakie informacje chcemy przekazać. W tym momencie nie zastanawiajmy się jeszcze czy rzeczywiście zastosujemy je w treści swojej witryny i czy to faktycznie na nich chcemy się skupić, bowiem spora część z nich zostanie odrzucona w kolejnych etapach. Oczywiście nie można zapomnieć o dodaniu do listy słów kluczowych nazwy firmy. (Co jest częstym błędem) Zdarza się, że na takich listach znajdują się (celowo) słowa z niepoprawną pisownią, gdyż błędy np. w postaci literówek są częste wśród internautów. Na pewno takie piśmiennictwo należy brać pod uwagę, zwłaszcza jeśli naszym targetem są użytkownicy powyżej 40-50 lat.

 

Dowiedz się więcej o fraza kluczowa…

frazy kluczowe

keywords

strony internetowe

wyszukiwarka

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej