Drony - moda czy użyteczne narzędzie do nagrywania filmów?

strony www, strony internetowe, projektowanie stron internetowych, sklepy online, sklepy internetowe, website style, websitestyle, projektowanie stron www, strony www, blog, identyfikacja wizualna, projekt logo, agencja interaktywna, portale, tworzenie stron www, tworzenie stron internetowych, tworzenie, projektowanie, marketing, reklama, agencja reklamowa, marketing internetowy, reklama, Gdynia, Gdańsk, Trójmiasto,

1. Jeszcze kilka lat temu, umieszczanie filmów na stronach internetowych było ryzykowne

Nie tylko ze względu na wielkość plików, które nie zawsze były obsługiwane przez przeglądarki, ale także ze względu na mnogość wrażeń wizualnych i słuchowych, które w połączeniu z ówczesnym stylem projektowania stron www, często okazywały się przerostem formy nad treścią. Z biegiem lat i rozwoju technologii webowych, nagrywanie krótkich filmików, zwłaszcza z drony, stało się modne. Obecnie, coraz więcej firm decyduje się na tego rodzaju materiały, doceniając potęgę audio-wizualną na witrynie.
Drony, które tak opanowały przestrzeń ponad głowami, stanowią doskonałe narzędzie do ukazania działalności, magazynów, pomieszczeń biurowych czy przestrzeni w niespotykany i nietuzinkowy sposób.

2. Jakie są zalety umieszczenia filmów z drona na stronie internetowej?

Przede wszystkim, waga filmu. Obecnie dobrze skompresowany filmik potrafi „ważyć” mniej niż pięć zdjęć w rozdzielczości HD, ze slidera. Nowoczesne kodowanie i łatwość konwersji plików do różnych formatów gwarantuje prawidłowe wyświetlanie na wszystkich przeglądarkach, także na urządzeniach mobilnych.

 

Po drugie – jeśli współpracujemy z doświadczonym specjalistą obróbki filmów, możemy tych samych ujęć używać z powodzeniem w różnych miejscach na stronie (z fonią lub bez), czyniąc ją jeszcze bardziej dynamiczną i atrakcyjną.
Po trzecie – filmy są materiałami uniwersalnymi. Możemy ich używać na wszelkiego rodzaju prezentacjach czy ekranach ledowych na reklamach billboardowych.
Po czwarte – mamy pewność zaprezentowania każdego możliwego elementu naszej działalności, mając pewność że żaden aspekt nie zostanie pominięty w krótkim materiale. Takiego efektu nie dadzą nawet najlepiej zrobione fotografie i teksty.

 

Jesteśmy otwarci na nowe technologie i pomysły, współpracujemy ściśle ze studiem zajmującym się nagrywaniem oraz obróbką filmów z dronów, toteż serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

 

Dowiedz się więcej…

drony

filmy

strony interentowe

Czytaj również

1091

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2333

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej