Instagramowe “ekskluzywne historie”

1. Rozwój social media w ostatnich latach galopuje z zawrotną prędkością.

“Oliwy do ognia” dodała także zeszłoroczna pandemia. Media społecznościowe prześcigają się w kopiowaniu “ulepszeń” i funkcjonalności w swoich serwisach.
Po burzy jaką wywołało dodanie relacji do Fecebooka i Instagram, ten drugi ogłosił niedawno, że… buduje własną wersję twitterowych Super Follow, która pozwoli twórcom online publikować ekskluzywne treści w swoich relacjach i udostępniać je za opłatą.
Wszystkich, tych, którzy właśnie zapiszczeli z radości i już klikają by wykupić odpowiedni pakiet, uspokajamy – funkcjonalność jest dopiero w fazie prototypów.

2. Instagram potwierdził, że pracuje nad tą funkcją.

Chociaż firma odmówiła udostępnienia szczegółowych informacji na temat swoich planów. Wszystko wskazuje na to, że będzie to działać podobnie jak relacje dla bliskich znajomych – Będzie oznaczenie kolorystyczne, a po wejściu w interakcję z daną historią, algorytm Instagrama będzie zachęcał go do dalszego udostępniania swoich odbiorcom. Funkcja ma być dodatkowo płatna i dedykowana wyłącznie twórcom.
E-commerce nie wyklucza jednak innych ścieżek, bo Instagram – o czym świadczą choćby wspomniane wyżej „Ekskluzywne historie”, chce też, by twórcy mieli możliwość pobierania opłat bezpośrednio od użytkowników.

3. Z obserwacji analityków wynika coraz częściej, że Instagram wpisuje się w trend, który ma na celu przyciągnięcie do platformy najlepszych twórców.

Subskrypcje, mimo że długo nie mogły znaleźć dla siebie miejsca w świecie pozornie darmowych, internetowych treści, zdobywają coraz większą przychylność zarówno profesjonalnych, jak i użytkowników. Ci ostatni wykazują coraz większą gotowość do płacenia za wartościowy content

Wszystko wskazuje więc na to, że Instagram bardzo chce stać się narzędziem dla twórców, dzięki któremu będą mogli oni zarabiać na swoich followersach.

 

Dowiedz się więcej…

Instagram

Social media

trendy

treści internetowe

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej