Logo - WEBLOG - Website Style - Tworzenie stron www

Instagramowe “ekskluzywne historie”

1. Rozwój social media w ostatnich latach galopuje z zawrotną prędkością.

“Oliwy do ognia” dodała także zeszłoroczna pandemia. Media społecznościowe prześcigają się w kopiowaniu “ulepszeń” i funkcjonalności w swoich serwisach.
Po burzy jaką wywołało dodanie relacji do Fecebooka i Instagram, ten drugi ogłosił niedawno, że… buduje własną wersję twitterowych Super Follow, która pozwoli twórcom online publikować ekskluzywne treści w swoich relacjach i udostępniać je za opłatą.
Wszystkich, tych, którzy właśnie zapiszczeli z radości i już klikają by wykupić odpowiedni pakiet, uspokajamy – funkcjonalność jest dopiero w fazie prototypów.

2. Instagram potwierdził, że pracuje nad tą funkcją.

Chociaż firma odmówiła udostępnienia szczegółowych informacji na temat swoich planów. Wszystko wskazuje na to, że będzie to działać podobnie jak relacje dla bliskich znajomych – Będzie oznaczenie kolorystyczne, a po wejściu w interakcję z daną historią, algorytm Instagrama będzie zachęcał go do dalszego udostępniania swoich odbiorcom. Funkcja ma być dodatkowo płatna i dedykowana wyłącznie twórcom.
E-commerce nie wyklucza jednak innych ścieżek, bo Instagram – o czym świadczą choćby wspomniane wyżej „Ekskluzywne historie”, chce też, by twórcy mieli możliwość pobierania opłat bezpośrednio od użytkowników.

3. Z obserwacji analityków wynika coraz częściej, że Instagram wpisuje się w trend, który ma na celu przyciągnięcie do platformy najlepszych twórców.

Subskrypcje, mimo że długo nie mogły znaleźć dla siebie miejsca w świecie pozornie darmowych, internetowych treści, zdobywają coraz większą przychylność zarówno profesjonalnych, jak i użytkowników. Ci ostatni wykazują coraz większą gotowość do płacenia za wartościowy content

Wszystko wskazuje więc na to, że Instagram bardzo chce stać się narzędziem dla twórców, dzięki któremu będą mogli oni zarabiać na swoich followersach.

 

Dowiedz się więcej…

Instagram

Social media

trendy

treści internetowe

Czytaj również

Newsletter na stronie www - Wsparcie sprzedaży online
596

Newsletter na stronie www

Newsletter na stronie www jest realnym wsparciem sprzedaży online naszych produktów i usług. Od takiej tezy zaczynamy dzisiejszy artykuł, w którym będziemy chcieli odpowiedzieć na częste pytanie naszych klientów – czy newsletter na stronie www obecnie się w ogóle opłaca?

Czytaj dalej

Użyteczność stron internetowych
819

Użyteczność stron internetowych

Na przestrzeni lat użyteczność stron internetowych była rozumiana na wiele sposobów. Przyzwyczailiśmy się do określonych działań na witrynach, które prowadzą do danych informacji i te zachowania podświadomie staramy się powielać przy każdej stronie www. Za intuicyjność takich działań, za prostotę działania odpowiada UX design, czyli user-experience design.

Czytaj dalej