Niekonwencjonalne strony internetowe które zapadają w pamięć

strony www, strony internetowe, projektowanie stron internetowych, sklepy online, sklepy internetowe, website style, websitestyle, projektowanie stron www, strony www, blog, identyfikacja wizualna, projekt logo, agencja interaktywna, portale, tworzenie stron www, tworzenie stron internetowych, tworzenie, projektowanie, marketing, reklama, agencja reklamowa, marketing internetowy, reklama, Gdynia, Gdańsk, Trójmiasto,

1. Wraz ze wzrostem świadomości klientów, że strona internetowa jest wizytówką ich firmy, niczym grzyby po deszczu rosną także serwisy z gotowymi szablonami na strony, jak i całe platformy, które kuszą prostotą obsługi, modyfikacji i wręcz stuprocentową gwarancją powiększania swoich zysków.

Nie trzeba być jednak specjalistą od marketingu, by wiedzieć, że to mniej lub bardziej pokolorowane mrzonki. W praktyce bowiem okazuje się, że wykonanie pewnych dodatkowych elementów strony internetowe jest niemożliwe, że wybrany przez klienta szablon jest tak sztampowy, że posiada go co duga firma o podobnym profilu, a bez jakiejkolwiek znajomości kodu nie da rady zmienić efektu slidera na stronie głównej.

2. Dlaczego zatem dobrze jest skorzystać z usług agencji interaktywnej i po prostu „dać się poprowadzić?” Głównie dlatego, by uniknąć bolączek i potknięć wyżej wymienionych :-)

3. Po pierwsze

Dział graficzny posiada wiedzę. Wiedzę, jak pokazać elementy, treści, materiały graficzne, by prezentowały się elegancko i przede wszystkim adekwatnie do profilu danego przedsiębiorstwa.

4. Po drugie

Doświadczenie – jako agencja, na przestrzeni lat przetestowaliśmy wiele rozwiązań, które udało nam się przekłuć w sukcesy, dla naszych klientów.

5. Po trzecie

Wyczucie. Odnalezienie granicy między nadmiarem a niedomiarem elementów wizualnych daje pewność, że projekt strony www będzie prezentował się elegancko, nowocześnie a jednocześnie nietuzinkowo.

 

Warto zdać się na grafików oraz specjalistów od UX – dzięki nim całość będzie nie tylko merytorycznie spójna ale także użyteczna dla potencjalnych klientów. Coś co, w fazie projektowania najpierw może się wydawać nieciekawe, dziwne, w praktyce, będzie głównym czynnikiem wyróżniającym stronę od setek innych w sieci o podobnej tematyce. Czymś po czym klienci będą wracać i korzystać z usług, a więc generować zyski.

 

Dowiedz się więcej…

Design

strony internetowe

strony www

Czytaj również

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?
1134

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?

Dzisiejsze zagadnienie jest z cyklu pytań retorycznych, na które większość zapewne zna odpowiedź. Mimo to, wydaje się że duża grupa właścicieli firm o roli designu zupełnie zapomina, zadowalając się formą “good enough” (“wystarczająco dobre, zadowalające” w wersji polskiej). O ile takie myślenie wcale nie jest karygodne, jeśli mamy dobre przesłanki i goni nas czas. Jeśli jednak chcemy się odpowiednio przygotować do kampanii, zmian, rebrandingu… dobrze jest po prostu wiedzieć czym jest ten mityczny dobry design.

Czytaj dalej