Profesjonalne projekty budzące zaufanie - Strony internetowe dla branży medycznej

Strony internetowe dla branży medycznej

Branża medyczna bywa wyjątkowo rygorystyczna i trudna, jeśli chodzi o dobry design strony internetowej. Nie ulega jednak wątpliwości, że wybór lekarza czy placówki medycznej w ogromnej mierze zależy od tego, jak i co prezentuje witryna internetowa. Dlatego też kompleksowo tworzymy i wdrażamy proste jak i zaawansowane serwisy służące medykom i ich pacjentom. 

 

Mając odpowiednie, wieloletnie doświadczenie oraz potrzebną techniczną wiedzę i umiejętności, projektujemy strony dopasowane do potrzeb najbardziej wymagających i rozbudowanych placówek medycznych.

 

Strony internetowe dla branży medycznej pełnią jedną bardzo ważną funkcję – informacyjną. I tak też należy je projektować – pamiętając cały czas o użyteczności i czytelności, a także o tym, że powinny one być dostosowane do użytku dla osób niepełnosprawnych. 

 

1. Prawo

Bardzo ważny aspekt – regulacje prawne. Podobnie jak strony użyteczności publicznej czy strony prawnicze – branża medyczna podlega rygorystycznym zasadom promowania działalności. To znaczy, że nie mogą się na niej pojawiać żadne treści reklamowe ani kampanie.

Dlatego najważniejszym elementem tworzenia przyjaznego i wiarygodnego wizerunku jest design witryny. Istotne jest, aby grafika budowała profesjonalną markę i wpisywała się w system identyfikacji wizualnej placówki, prezentując spójny i profesjonalny obraz firmy.

2. Prywatne praktyki lekarskie - XXI wiek w medycynie

Jak pokazują badania CBOS, ponad 70% internautów poszukuje w wyszukiwarce lekarzy, przychodni czy szpitali, w których mogą uzyskać pomoc.

 

Nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach strona internetowa najmniejszej praktyki lekarskiej jest elementem bardzo pożądanym, jeśli myślimy o budowaniu swojego wizerunku w social media i internecie. Musimy zdać sobie sprawę, że strona www to potężne narzędzie w rękach lekarza i tylko od niego samego zależy jak je wykorzysta – my, naturalnie, pomożemy uzyskać wymierne korzyści!

 

3. Wiarygodny design

Informacyjna funkcja stron w branży medycznej determinuje niejako cały design – ma być czysto, schludnie i czytelnie, dla wszystkich. Atrakcyjna, przyciągająca uwagę szata graficzna na stronie głównej wzbudzi pozytywne emocje i zachęca do pozostania na stronie. Od razu podpowiadamy, że trochę do lamusa odchodzą już duże slidery na których widnieją ‘stockowi’ lekarze. O wiele lepszy wizerunek zbudujemy, jeśli zorganizujemy i zrealizujemy profesjonalną sesję zdjeciową – będzie to bardziej wiarygodne.

W designie witryn często znajdziemy także formularze zapisów na wizyty, kalendarze czy cenniki. Także tu warto zadbać o czytelność, wyświetlanie responsywne oraz poprawne działanie i klikalność.

 

W ostatnich latach bardzo popularny stał się także serwis Znanylekarz, który jest tak naprawdę ogromną wyszukiwarką lekarzy specjalistów wraz z opiniami, na ogólnopolską skalę. System WordPress na którym stawiamy nasze witryny posiada dedykowany plugin, który umożliwia automatyczne zaimplementowanie ocen pacjentów na stronę www. Ogólna opinia prezentowana w formie graficznej mocno buduje wizerunek danej placówki czy sylwetki danego lekarza. 

 

Takie elementy stron jak cennik, skany certyfikatów i dyplomów, mapy dojazdowe i responsywność, wartościowe i esencjonalne teksty są oczywiście standardem i absolutnym minimum, jeśli mamy ambicje by nasza nowa strona konwertowała i była w jakikolwiek sposób możliwa do znalezienia w wyszukiwarkach.

4. Duże podmioty medyczne - duże potrzeby

Nie ma nic dziwnego, że szpitale, duże kliniki mają zupełnie inne wytyczne i wymagania, jeśli chodzi o design i zawartość swoich stron informacyjnych.

Duże kliniki będą potrzebować sprawnego i dobrze skoordynowanego systemu rezerwacji, czytelnego zaplecza do publikacji aktualnych komunikatów a także rozbudowanych intuicyjnie formularzy, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W takich przypadkach musimy skupić się przede wszystkim na użyteczności, na rzecz pięknego designu – pamiętajmy, funkcja informacyjna, nie wygląd grać będzie tu pierwsze skrzypce.

5. Nie tylko lekarze!

Branża medyczna to nie tylko strony klinik i prywatnych praktyk. To także wszelkie instytucje pożytku publicznego zajmujące się opieką medyczną – szpitale, poradnie specjalistyczne, przychodnie, stacje pogotowia, MOPSy, schroniska dla bezdomnych i potrzebujących. Projektujemy także witryny dla producentów i dystrybutorów sprzętu medycznego, sklepy ze sprzętem medycznym, apteki i drogerie.

 

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem bądź odświeżeniem strony www dla jakiegokolwiek podmiotu medycznego – zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety projektowej i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich pacjentów i kontrahentów.

 

branża medyczna

medycyna

prawo

strony internetowe

Czytaj również

1092

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2334

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej