Rola portfolio/galerii realizacji/projektów na stronie www

portfolio realizacji

1. Posiadając już stronę internetową, chcemy by była jak najbardziej aktualna, pragniemy chwalić się najnowszymi osiągnięciami i realizacjami.

Jest to bardzo dobra praktyka, mile widziana w każdej branży, w której produkt finalny jest możliwy do sfotografowania lub opisania słowami.

Taka zakładka daje także szerszy pogląd potencjalnym klientom na zakres działalności danej firmy, dzięki czemu mogą oni wyłuskać interesujące ich treści.

Nie jest nowością, że internetowo, klienci dokonują wyborów na podstawie optycznych wrażeń, toteż warto zadbać o dobre rozmieszczenie, logiczną nawigację czy po prostu o dobrej jakości zdjęcia, jak najlepiej ilustrujące oferowane produkty.

2. Łatwo jest jednak popełnić błędy - chcąc mieć na stronie internetowej profesjonalne portfolio, które przyciągnie, a nie odstraszy klientów, należy przestrzegać kilku zasad:

1. Nigdy nie umieszczamy na stronie realizacji, która jest nieskończona. Tyczy się to także – a może przede wszystkim – ilustrujących zdjęć lub opisów. Dla spójnego wyglądu i dopełnienia optycznej całości należy się bezwzględnie trzymać raz ustalonych ram. Czyli, jeśli ustalamy rozkład zdjęcie po lewej, opis po prawej – to taką formę zachowujemy we wszystkich realizacjach/projektach.
2. Portfolio to galeria realizacji, którymi chcemy się chwalić, które wg nas są najlepszymi, które stworzyliśmy. Dlatego unikamy wrzucania w tę podstronę wszystkiego co popadnie. Nie popadamy też ze skrajności w skrajność – lepiej pójść na jakość, a nie na ilość. Potencjalny, rzetelny klient, po obejrzeniu naprawdę dobrych realizacji szybciej podejmie decyzję o podjęciu współpracy, niż jeśli będzie musiał przedzierać się przez wiele mniejszych i gorszych projektów.
3. Unikamy też sytuacji, w których w opisach widnieje zbyt dużo informacji. To nie wyglada dobrze, a już na pewno nikogo nie zainteresuje. Jeśli już musimy mieć w każdej realizacji mnogość danych i specyfikacji, zadbajmy o to, by na etapie projektowania strony internetowej, grafik zaprojektował wygląd z maksymalną ilością danych, które będą ostylowane w sposób przejrzysty i przyjemny dla oka.

Projektując zakładkę z realizacjami, należy są dobrze przemyśleć – tylko logiczny układ i naprawdę dobre projekty dadzą szansę na sukces.

Dowiedz się więcej

realizacje

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1138

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej