Social media a strona www - czyli nie taki diabeł straszny

agencja interaktywna

W dzisiejszym świecie pełnym technologii, nie wystarczy stworzyć stronę www i spokojnie czekać na tłumy klientów. Rozwój Internetu, jego możliwości, przepustowości i interaktywności sprawił, że koniecznie stały się działania, by po prostu w ogóle zaistnieć. Wykorzystując social media w komunikacji można zyskać naprawdę spore grono odbiorców.

1. Czym są media społecznościowe?

Social media to wszystkie te narzędzia, dzięki którym można przekształcić komunikację w interaktywny dialog, angażując weń coraz to nowych klientów i osoby zainteresowane ofertą. Dzięki temu zyskujemy tak cenny ruch na stronie www, docieramy do większej liczby odbiorców i co najważniejsze – budujemy markę.

2. Reklama w social media rozwija się bardzo prężnie, staje się wręcz głównym narzędziem do angażowania odbiorców, interesowania ofertami, promocjami itd.

Można wręcz powiedzieć, że coraz więcej firm decyduje się na internetowe kampanie reklamowe, zupełnie rezygnując z tych tradycyjnych, w formie ulotek czy bilboardów.

Samo zaistnienie na Facebooku czy instagramie jednak, nie gwarantuje sukcesu, warto natomiast przeznaczyć dodatkowy budżet na profesjonalną reklamę, która będzie przygotowana kompleksowo i poprawnie pod względem merytorycznym, jak i graficznym, przy całościowym zachowaniu wszelkich standardów i trendów.

Przy projektowaniu stron internetowych mamy na względzie to, by realizacje były komunikacyjnie proste, i oczywiście zawierały odnośniki do mediów społecznościowych. Jest niezmiernie ważne, by potencjalny klient mógł bez przeszkód przełączać się między ofertami zamieszczonymi na fanpejdżu, a całościową ofertą na stronie www. Takie rozwiązania gwarantują płynność i sukces marki.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferujemy także kompleksową opiekę nad fanpejdżami i stronami w social media – od samych grafik po teksty oraz kampanie czasowe.

Dowiedz się więcej…

Reklama

Social media

strony internetowe

Czytaj również

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
1247

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
1161

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej