Social media a strona www - czyli nie taki diabeł straszny

agencja interaktywna

W dzisiejszym świecie pełnym technologii, nie wystarczy stworzyć stronę www i spokojnie czekać na tłumy klientów. Rozwój Internetu, jego możliwości, przepustowości i interaktywności sprawił, że koniecznie stały się działania, by po prostu w ogóle zaistnieć. Wykorzystując social media w komunikacji można zyskać naprawdę spore grono odbiorców.

1. Czym są media społecznościowe?

Social media to wszystkie te narzędzia, dzięki którym można przekształcić komunikację w interaktywny dialog, angażując weń coraz to nowych klientów i osoby zainteresowane ofertą. Dzięki temu zyskujemy tak cenny ruch na stronie www, docieramy do większej liczby odbiorców i co najważniejsze – budujemy markę.

2. Reklama w social media rozwija się bardzo prężnie, staje się wręcz głównym narzędziem do angażowania odbiorców, interesowania ofertami, promocjami itd.

Można wręcz powiedzieć, że coraz więcej firm decyduje się na internetowe kampanie reklamowe, zupełnie rezygnując z tych tradycyjnych, w formie ulotek czy bilboardów.

Samo zaistnienie na Facebooku czy instagramie jednak, nie gwarantuje sukcesu, warto natomiast przeznaczyć dodatkowy budżet na profesjonalną reklamę, która będzie przygotowana kompleksowo i poprawnie pod względem merytorycznym, jak i graficznym, przy całościowym zachowaniu wszelkich standardów i trendów.

Przy projektowaniu stron internetowych mamy na względzie to, by realizacje były komunikacyjnie proste, i oczywiście zawierały odnośniki do mediów społecznościowych. Jest niezmiernie ważne, by potencjalny klient mógł bez przeszkód przełączać się między ofertami zamieszczonymi na fanpejdżu, a całościową ofertą na stronie www. Takie rozwiązania gwarantują płynność i sukces marki.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferujemy także kompleksową opiekę nad fanpejdżami i stronami w social media – od samych grafik po teksty oraz kampanie czasowe.

Dowiedz się więcej…

Reklama

Social media

strony internetowe

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1138

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej