1479

WordCamp 10-11 Września 2016

1. Jako, że fascynuje nas to, co robimy, zawsze bierzemy udział w wydarzeniach, dzięki którym stajemy się jeszcze lepsi.

Nie mogliśmy przegapić konferencji WordCamp 10-11 Września 2016 w Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.

 

2. O czym był tegoroczny WordCamp?

„Tematem przewodnim tegorocznego WordCamp 10-11 Września 2016 jest #kreatywność. Dlaczego? WordPress odgrywa dużą rolę w branży kreatywnej – korzystają z niego artyści zajmujący się fotografią, grafiką, animacją, designem, blogerzy czy pisarze. Co więcej – bycie WordPressowym deweloperem wymaga kreatywności, otwartości umysłu czy żyłki poszukiwacza. Tworzenie „internetów” to nie tylko pisanie kolejnych linijek kodu. Programiści i deweloperzy to ludzie z natury kreatywni, który nie boją się wyzwań, jakie stawia przed nimi świat nowych technologii. Stąd WordPressowe hasło: Code is poetry.

 

3. WordCamp Gdynia 2016 ma stać się okazją do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem właśnie tych kreatywnych osób.“

Podczas dwudniowego wydarzenia poruszone zostały zagadnienia dotyczące współpracy z klientami korporacyjnymi, aspekty dotyczące modułów samego WordPressa, a także kwestie bezpieczeństwa wtyczek, tak ważnego w tworzeniu stron internetowych.
Zostaliśmy pozytywnie naładowani energią, zainspirowani – z pełną mocą powróciliśmy do tego, co lubimy robić najbardziej – tworzyć strony www!

1479

Design

sklepy internetowe

strony internetowe

WordCamp

Czytaj również

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1191

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej