Logo - WEBLOG - Website Style - Tworzenie stron www

Google AdWords -> Google Ads

System Google AdWords istnieje na rynku od 2000 roku. Na przestrzeni tych 18 (już!) lat, programiści i developerzy z Google’a uważnie obserwowali zachowania użytkowników i wprowadzali kolejne innowacje, formy reklam, które miały efektywnie promować działalność firm w sieci. Wszelkie nowości oraz większe rewolucje zawsze wzbudzały duże emocje wśród reklamodawców – zarówno te pozytywne, jak i negatywne, bo jak wiadomo nie ma takiej siły, która by dogodziła wszystkim.
Obecnie, narzędzie Google AdWords stoi przed kolejną, wielką zmianą, bynajmniej nie chodzi tylko o zmianę wyglądu loga, czyli rebrandingu – Najnowsza zmiana ma jeszcze bardziej uprościć ofertę i ułatwić reklamodawcom poruszanie się w systemie reklamowym.

W dostępnych opisach, możemy wyczytać, że zdaniem Google, nowy brand porządkuje ofertę produktową, zbierając wszystkie rodzaje reklam (a z biegiem lat “narobiło się” ich trochę – od prostych testowych, przez wszelkie banery, grafiki po reklamy video) i ich możliwości. Z punktu widzenia klientów, zmiany to czysty rebranding, ponieważ wszystkie dotychczasowe możliwości AdWordsa będą dostępne w niezmienionej postaci.
Dodatkowo, sam Google tak samo informuje swoich użytkowników, przedstawiając zmiany jako czysty rebranding.
Żeby nie było jednak nudno, możemy się spodziewać kilku nowości – m.in. specjalnego typu kampanii dedykowanych dla małych firm.

Google Marketing Platform to odpowiedź na jedną z potrzeb reklamodawców – silniejszą integrację narzędzi analitycznych z systemem reklamowym. Nowa platforma łączy funkcje Google Analytics 360 Suite oraz DoubleClick Digital Marketing. Nowością będzie narzędzie Display & Video 360 korzystające z takich usług jak: DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio and Audience Center. W najbliższych tygodniach googlarze zaprezentują nieco więcej informacji na temat nowej aplikacji.

Google Ad Manager to nowa platforma dla wydawców Przez 3 lata Google pracowało nad stworzeniem nowej platformy ułatwiającej monetaryzację zysku przez wydawców. W efekcie powstało narzędzie Google Ad Manager stanowiące połączenie DoubleClick for Publishers oraz DoubleClick Ad Exchange.

Kiedy zatem Google Ads zastąpi Google AdWords? Z komunikatu, który Google wystosowało do reklamodawców, dowiadujemy się, że 24 lipca nastąpi zmiana nazwy na Google Ads. Strona do logowania do panelu będzie dostępna pod nowym adresem: ads.google.com. Czas więc pożegnać się z AdWords i z pozytywnym nastawieniem podejść do nowej marki.

Czytaj również

4 porady jak zadbać o swoją stronę na Wordpressie - czyli co w CMS piszczy?
755

4 porady jak zadbać o swoją stronę na Wordpressie - czyli co w CMS piszczy?

Jak wiadomo, WordPress stał się kompleksowym narzędziem do budowania stron www, które daje praktycznie nieograniczone możliwości.

Opensorce’owość systemu, z biegiem lat pozwoliła na regularne rozwijanie funkcjonalności i użyteczności, dzięki czemu, dziś – WordPress bije na głowę wszystkie inne cms’y, pozostając niekwestionowanym liderem w systemach do zarządzania treścią.

 

Czytaj dalej

Turystyka online - strony www dla branży hotelarskiej i turystycznej
765

Turystyka online - strony www dla branży hotelarskiej i turystycznej

Lipiec i sierpień to czas urlopów. W dobie portalu Booking coraz łatwiej jest zarezerwować wymarzoną miejscówkę na letni odpoczynek. Opinie z serwisu i ilość otrzymywanych “gwiazdek” są tym, czym dla restauratora są gwiazdki Michelline’a 🙂

Każdy szanujący się hotel, pensjonat czy zajazd nie przechodzi obojętnie także obok tematu strony internetowej. Obecnie, można powiedzieć, że witryny wszystkich znanych hoteli to czysta elegancja, styl odpowiadający specyfice bazy noclegowej oraz bardzo wysmakowany design. Jako grafików – bardzo nas to cieszy, a podglądanie nowych realizacji z tej branży zawsze inspiruje.

Czytaj dalej