Instagramowe “ekskluzywne historie”

1. Rozwój social media w ostatnich latach galopuje z zawrotną prędkością.

“Oliwy do ognia” dodała także zeszłoroczna pandemia. Media społecznościowe prześcigają się w kopiowaniu “ulepszeń” i funkcjonalności w swoich serwisach.
Po burzy jaką wywołało dodanie relacji do Fecebooka i Instagram, ten drugi ogłosił niedawno, że… buduje własną wersję twitterowych Super Follow, która pozwoli twórcom online publikować ekskluzywne treści w swoich relacjach i udostępniać je za opłatą.
Wszystkich, tych, którzy właśnie zapiszczeli z radości i już klikają by wykupić odpowiedni pakiet, uspokajamy – funkcjonalność jest dopiero w fazie prototypów.

2. Instagram potwierdził, że pracuje nad tą funkcją.

Chociaż firma odmówiła udostępnienia szczegółowych informacji na temat swoich planów. Wszystko wskazuje na to, że będzie to działać podobnie jak relacje dla bliskich znajomych – Będzie oznaczenie kolorystyczne, a po wejściu w interakcję z daną historią, algorytm Instagrama będzie zachęcał go do dalszego udostępniania swoich odbiorcom. Funkcja ma być dodatkowo płatna i dedykowana wyłącznie twórcom.
E-commerce nie wyklucza jednak innych ścieżek, bo Instagram – o czym świadczą choćby wspomniane wyżej „Ekskluzywne historie”, chce też, by twórcy mieli możliwość pobierania opłat bezpośrednio od użytkowników.

3. Z obserwacji analityków wynika coraz częściej, że Instagram wpisuje się w trend, który ma na celu przyciągnięcie do platformy najlepszych twórców.

Subskrypcje, mimo że długo nie mogły znaleźć dla siebie miejsca w świecie pozornie darmowych, internetowych treści, zdobywają coraz większą przychylność zarówno profesjonalnych, jak i użytkowników. Ci ostatni wykazują coraz większą gotowość do płacenia za wartościowy content

Wszystko wskazuje więc na to, że Instagram bardzo chce stać się narzędziem dla twórców, dzięki któremu będą mogli oni zarabiać na swoich followersach.

 

Dowiedz się więcej…

Instagram

Social media

trendy

treści internetowe

Czytaj również

Jak Skutecznie Zabezpieczyć WordPress.
16

Cybernetyczny Październik 2025: Ataki DDoS, Wycieki Danych i Jak Skutecznie Zabezpieczyć WordPress oraz Serwery Hostingowe

Miesiąc październik i początek listopada 2025 roku stanowią krytyczny okres w polskim i globalnym krajobrazie cyberbezpieczeństwa. Odnotowano w tym czasie zarówno masowe, paraliżujące ataki na krajową infrastrukturę, jak i wysoce wyrafinowane incydenty wymierzone w łańcuch dostaw dużych korporacji. Ta mieszanka zagrożeń wymusza na firmach, niezależnie od ich wielkości, przyjęcie zaawansowanych strategii obronnych, które dotychczas były domeną jedynie największych przedsiębiorstw.

Czytaj dalej

10

Co oznaczają statusy 301, 404 i inne — i dlaczego decydują o losie Twojej strony?

Co oznaczają statusy 301, 404. Wyobraź sobie, że Twoja strona to ogromny, nowoczesny biurowiec. Każdy użytkownik i każdy robot Google, który próbuje do niego wejść, najpierw spotyka odźwiernego — Twój serwer.
To, co ten „cyfrowy recepcjonista” powie, decyduje o tym, czy odwiedzający zobaczy piękne biuro pełne informacji, czy odbije się od zamkniętych drzwi.

Czytaj dalej

Strona dla dewelopera
2535

Strona dla Dewelopera na 2025/2026

W 2025 roku strona internetowa dewelopera to już nie tylko wizytówka inwestycji – to pełnoprawne narzędzie sprzedaży mieszkań online. Nowe przepisy dotyczące jawności cen, coraz bardziej wymagający użytkownicy i rosnąca konkurencja lokalna sprawiają, że deweloperzy muszą łączyć SEO, UX i zgodność z prawem, aby przyciągać klientów i efektywnie konwertować odwiedzających na kupujących.

Czytaj dalej