2371

CRM ? a zarządzanie projektami

sklepy internetowe

1. CRM – ang. customer relationship management

To zewnętrzne narzędzie istotne w kontaktach z klientami. Systemy CRM mogą być bardzo proste, jak i rozbudowane komercyjnie. Obecnie korzystają z nich najbardziej zaawansowane w technologię przedsiębiorstwa oraz największe firmy. W Polskich agencjach stanowią z kolei pewną nowość, innowację, która może być uznawana wręcz za fanaberię.

2. Jako, że jesteśmy otwarci na nowe wyzwania, nie mogliśmy pozostać obojętni :-)

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych obecnych i przyszłych klientów, stworzyliśmy całkowicie nowy, autorski system CRM Website Style!

 

Tworzenie stron www to także bycie w stałym kontakcie z klientem. Jest to niezwykle ważne dla szybkiego i efektywnego finalizowania projektów.

 

W naszym systemie w daną realizację może mieć wgląd nie tylko project manager i klient, ale także cały zespół zaangażowany w stronę – od grafika do programisty. Jest to szczególnie pomocne, przy kwestiach, które są problematyczne do wytłumaczenia – W grupie możemy więcej! 🙂

 

Możliwe jest także śledzenie korespondencji wymienianych miedzy osobami przypisanymi, dodawanie plików graficznych i tekstowych (briefów) a także podgląd wcześniejszych wersji szaty graficznej, która zostanie wgrana na platformę.

3. Całość systemu jest niezwykle intuicyjna i prosta w obsłudze

Gwarantuje to, że klient nie będzie miał trudności z obsługą wiadomości i grafik.

 

Jesteśmy pewni, że takie działania czynią nas jeszcze bardziej konkurencyjną agencją interaktywną, cały czas rozwijamy system, słuchając spostrzeżeń klientów. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości osiągniemy perfekcję i projektowanie stron internetowych będzie jeszcze szybsze, efektywniejsze i prostsze! 🙂

2371

CRM

sklepy internetowe

strony internetowe

Wordpress

Czytaj również

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?
1068

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?

Dzisiejsze zagadnienie jest z cyklu pytań retorycznych, na które większość zapewne zna odpowiedź. Mimo to, wydaje się że duża grupa właścicieli firm o roli designu zupełnie zapomina, zadowalając się formą “good enough” (“wystarczająco dobre, zadowalające” w wersji polskiej). O ile takie myślenie wcale nie jest karygodne, jeśli mamy dobre przesłanki i goni nas czas. Jeśli jednak chcemy się odpowiednio przygotować do kampanii, zmian, rebrandingu… dobrze jest po prostu wiedzieć czym jest ten mityczny dobry design.

Czytaj dalej