Długofalowa współpraca z agencją interaktywną

1. “Długofalowa współpraca”

Agencja interaktywna to termin, który kochają, kochamy i my oczywiście. Ma to wiele zalet, dla obu stron taki wymiar jest niezwykle korzystny.
Korzystanie z usług agencji marketingowej to, w obecnych czasach, coraz częstsza praktyka. Argumentów przemawiających za skorzystaniem z pomocy grupy specjalistów zamiast jednego freelancera jest wiele. Zaliczyć do nich można stabilność współpracy, outsourcing działu marketingu, bogate doświadczenie, zbudowane na różnorodnych współpracach, dostęp do płatnych (często dość drogich) narzędzi i wiele, wiele innych.

2. Agencja interaktywna

Na etapie negocjowania umowy należy również ustalić procedury komunikacji pomiędzy agencją i klientem. Wyznacza się osoby, które będą ze sobą współpracowały po stronie klienta i po stronie agencji. To rozwiązanie zapewnia sprawną i płynną komunikację. Kolejnym elementem do ustalenia jest procedura tworzenia i akceptacji treści tworzonych i publikowanych przez agencję w imieniu klienta. Warto także doprecyzować, które gotowe materiały (np. zdjęcia z korporacyjnego stocku) będzie dostarczał klient. Na tym etapie ustala się też preferowane formy komunikacji. Zazwyczaj podstawową jest e-mail, pomocniczo stosuje się też telefon czy komunikator.

 

Przy nawiązywaniu współpracy z agencją PR warto pamiętać, że działania przez nią prowadzone mają długofalowy charakter. Aby dziennikarze mogli się przyzwyczaić do tego, że agencja interaktywna komunikuje się w imieniu konkretnej marki i jest dla nich zawsze dostępna, przyjmuje się, że projekt musi potrwać co najmniej pół roku. Dlatego, choć przy stałej współpracy dokonuje się zazwyczaj comiesięcznego raportowania, do oceny współpracy najlepiej nadaje się perspektywa roczna. Pozwala ona uwzględnić sezonowe trendy wpływające na komunikację w danym sektorze.

 

Dowiedz się więcej…

agencja interaktywna

procedury komunikacji

współpraca

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej