07-12 859

Długofalowa współpraca z agencją interaktywną

Długofalowa współpraca z agencją interaktywną

07-12 859

“Długofalowa współpraca” to termin, który kochają agencje, kochamy i my oczywiście. Ma to wiele zalet, dla obu stron taki wymiar jest niezwykle korzystny. Korzystanie z usług agencji marketingowej to, w obecnych czasach, coraz częstsza praktyka. Argumentów przemawiających za skorzystaniem z pomocy grupy specjalistów zamiast jednego freelancera jest wiele. Zaliczyć do nich można stabilność współpracy, outsourcing działu marketingu, bogate doświadczenie, zbudowane na różnorodnych współpracach, dostęp do płatnych (często dość drogich) narzędzi i wiele, wiele innych.

Na etapie negocjowania umowy należy również ustalić procedury komunikacji pomiędzy agencją i klientem. Wyznacza się osoby, które będą ze sobą współpracowały po stronie klienta i po stronie agencji. To rozwiązanie zapewnia sprawną i płynną komunikację. Kolejnym elementem do ustalenia jest procedura tworzenia i akceptacji treści tworzonych i publikowanych przez agencję w imieniu klienta. Warto także doprecyzować, które gotowe materiały (np. zdjęcia z korporacyjnego stocku) będzie dostarczał klient. Na tym etapie ustala się też preferowane formy komunikacji. Zazwyczaj podstawową jest e-mail, pomocniczo stosuje się też telefon czy komunikator. Przy nawiązywaniu współpracy z agencją PR warto pamiętać, że działania przez nią prowadzone mają długofalowy charakter. Aby dziennikarze mogli się przyzwyczaić do tego, że agencja komunikuje się w imieniu konkretnej marki i jest dla nich zawsze dostępna, przyjmuje się, że projekt musi potrwać co najmniej pół roku. Dlatego, choć przy stałej współpracy dokonuje się zazwyczaj comiesięcznego raportowania, do oceny współpracy najlepiej nadaje się perspektywa roczna. Pozwala ona uwzględnić sezonowe trendy wpływające na komunikację w danym sektorze.

Filmy

X

06-27 367

Realizacja strony www Auto Planeta

X

06-24 543

Website Style - Team

COPYRIGHT 2011 - 2021 ALL RIGHTS RESERVED