Gastronomia online w trakcie i po pandemii

1. Jakie rewolucje były konieczne i co może przynieść przyszłość?

Gastronomia online w trakcie i po pandemii. Wszyscy pamiętamy początek pandemii i totalne zamknięcie branży gastronomicznej. Nie był to łatwy czas dla wszelkich restauratorów ani firm świadczących usługi cateringowe. Z potrzeby rynkowej, jak i trochę “z braku laku” znaczny rozwój i wzrosty wówczas zanotowały… aplikacje oferujące dowozy na wynos.

 

Pandemia COVID-19 wpłynęła na gwałtowny rozwój e-zamówień żywności. Z powodu ograniczonych lub braku możliwości działania gastronomia online, zarówno konsumenci, jak i restauratorzy zwrócili się w kierunku platform dostawczych. Według danych StockApps przychody globalnego rynku dostaw żywności online wzrosły o 27 p.p. rok do roku, osiągając w 2020 roku wartość 136,4 mld dolarów. Oczekuje się, że w 2021 roku osiągną one 151,5 mld dolarów przychodów oraz zgromadzą 1,6 mld użytkowników.

 

Obecnie restauracje zmierzają w kierunku obiecującego lata z możliwością przyjmowania klientów na świeżym powietrzu, a prawdopodobnie prędzej niż później także wewnątrz lokalu.

2. Czy to znak, że aplikacje z dowozem potraw odejdą do lamusa?

Nie wydaje nam się 🙂 Wszyscy nie możemy się już doczekać aż będzie można wyjść wieczorem na spacer i usiąść w ulubionej knajpce. Według specjalistów, platformy do składania zamówień online będą dalej popularne. Co więcej – jeśli trend otwierania branży zostanie utrzymany (na co bardzo wszyscy liczymy oczywiście!) bardzo prawdopodobne, że aplikacje będą rozbudowywane o wewnętrzne systemy i funkcjonalności, które pozwolą na jeszcze szybsze i efektywne składanie zamówień wewnątrz lokali, ergo – wpłynie to na zadowolenie i satysfakcję klientów. Oczywiście, stoi za tym komfort i wygoda działania. Tak więc analitycy upatrują tu dużego pola do popisu dla branży UX/UI 🙂

 

Wprowadzenie takich udogodnień jak możliwość dostawy bezkontaktowej, uprawnienia w metodach płatności to tylko część innowacji, które – naszym zdaniem – zostaną niebawem wprowadzone do wiodących aplikacji.

 

 

Dowiedz się więcej…

aplikacje

branża gastronomiczna

catering

Czytaj również

784

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www. Porzucone koszyki co częsty problem sklepów internetowych. Krótkie i “bezefektywne” wizyty na stronach internetowych odbiorców to problem, z którym każdy właściciel firmy stara się radzić na swój sposób. W dzisiejszym artykule opiszemy trochę szerzej przyczyny, skutki i poradzimy, choć w niewielkim stopniu, jak z tym walczyć.

Czytaj dalej

Jak pisać teksty na stronę www?
548

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej