2001

Jak zarabiać w Internecie?

Jak zarabiać w Internecie?

1. Każdy, kto posiada, lub będzie posiadać stronę internetową, w pewnym momencie zada to pytnie. Wiadomym jest, że strona internetowa służy promocji firmy. Dzięki niej można łatwiej trafić do odbiorców, ale można też na niej dodatkowo zarobić. Wszystko zależy od zaangażowania i pomysłowości przedsiębiorcy. Posiadanie własnej strony internetowej stwarza wiele możliwości. Jeżeli strona jest popularna, daje możliwość dotarcia do większego grona potencjalnych klientów firmy.

2. Zarabianie w Internecie wymaga jednak pełnego zaangażowania – Efekty zależeć bowiem będą od nakładu pracy – w tym działaniu nie ma dróg na skróty.

Pierwszym krokiem w pozyskaniu potencjalnych klientów jest remarketing – termin przyjęty przez Google w roku 2010 określający jeden ze sposobów kierowania reklam graficznych, tekstowych w ramach programu AdWords. To doskonała metoda dotarcia do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę www i zaangażowania ich do “działania” poprzez dedykowane reklamy.

Potocznie przyjęta definicja określa remarketing jako” reklamy podążające za użytkownikiem, który odwiedził wcześniej naszą stronę”. Wszystko to za sprawą specjalnego kodu śledzenia i plików cookies, które zapisują się w przeglądarce użytkownikom odwiedzającym witrynę. Remarketing jest idealnym narzędziem dotarcia i zaangażowanie osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Z badań wynika, że tacy użytkownicy są bardziej skłonni do dokonania zakupu, niż osoby, które po raz pierwszy znalazły sie na naszej stronie internetowej.

Remarketing ma wiele zalet: dostęp do klientów w momencie, kiedy są oni skłonni do zakupu, lity dostosowane o celów reklamowych, łatwe tworzenie reklam, czy czytelne i łatwe statystyki kampanii.

3. Niejednokrotnie widzimy kolorowe banery wyskakujące na każdej odwiedzanej stronie www - pomysłowość w sloganach i użytej grafice zależy tylko i wyłącznie od nas, toteż pomoc dobrego grafika oraz copywritera może okazać się pomocna.

4. Drugi krok to social media.

Z biegiem lat portale społecznościowe stały się wręcz przemysłem, bez którego nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Facebook, Snapchat, Twitter, Instagram – największe platformy, które utworzyły specjalne konta firmowe, które pozwalają dotrzeć do klientów. Jest to przede wszystkim darmowa forma reklamy, która jednak wymaga większego nakładu pracy, ale także wiedzy. Tu także warto poradzić się specjalistów od social media, którzy są w stanie trafnie i w krótkim czasie dotrzeć do zakładanej ilości odbiorców i nakręcać sprzedaż firmy.

Te dwa kroki to tak naprawdę wierzchołek góry lodowej zwanej budowaniem marki – są one bardzo zróżnicowane i można je dowolnie wykorzystać, bez względu na charakter prowadzonej działalności.

2001

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1148

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1140

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2393

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej