2647

Jak zarabiać w Internecie?

Jak zarabiać w Internecie?

1. Każdy, kto posiada, lub będzie posiadać stronę internetową, w pewnym momencie zada to pytnie. Wiadomym jest, że strona internetowa służy promocji firmy. Dzięki niej można łatwiej trafić do odbiorców, ale można też na niej dodatkowo zarobić. Wszystko zależy od zaangażowania i pomysłowości przedsiębiorcy. Posiadanie własnej strony internetowej stwarza wiele możliwości. Jeżeli strona jest popularna, daje możliwość dotarcia do większego grona potencjalnych klientów firmy.

2. Zarabianie w Internecie wymaga jednak pełnego zaangażowania – Efekty zależeć bowiem będą od nakładu pracy – w tym działaniu nie ma dróg na skróty.

Pierwszym krokiem w pozyskaniu potencjalnych klientów jest remarketing – termin przyjęty przez Google w roku 2010 określający jeden ze sposobów kierowania reklam graficznych, tekstowych w ramach programu AdWords. To doskonała metoda dotarcia do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę www i zaangażowania ich do “działania” poprzez dedykowane reklamy.

Potocznie przyjęta definicja określa remarketing jako” reklamy podążające za użytkownikiem, który odwiedził wcześniej naszą stronę”. Wszystko to za sprawą specjalnego kodu śledzenia i plików cookies, które zapisują się w przeglądarce użytkownikom odwiedzającym witrynę. Remarketing jest idealnym narzędziem dotarcia i zaangażowanie osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę. Z badań wynika, że tacy użytkownicy są bardziej skłonni do dokonania zakupu, niż osoby, które po raz pierwszy znalazły sie na naszej stronie internetowej.

Remarketing ma wiele zalet: dostęp do klientów w momencie, kiedy są oni skłonni do zakupu, lity dostosowane o celów reklamowych, łatwe tworzenie reklam, czy czytelne i łatwe statystyki kampanii.

3. Niejednokrotnie widzimy kolorowe banery wyskakujące na każdej odwiedzanej stronie www - pomysłowość w sloganach i użytej grafice zależy tylko i wyłącznie od nas, toteż pomoc dobrego grafika oraz copywritera może okazać się pomocna.

4. Drugi krok to social media.

Z biegiem lat portale społecznościowe stały się wręcz przemysłem, bez którego nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Facebook, Snapchat, Twitter, Instagram – największe platformy, które utworzyły specjalne konta firmowe, które pozwalają dotrzeć do klientów. Jest to przede wszystkim darmowa forma reklamy, która jednak wymaga większego nakładu pracy, ale także wiedzy. Tu także warto poradzić się specjalistów od social media, którzy są w stanie trafnie i w krótkim czasie dotrzeć do zakładanej ilości odbiorców i nakręcać sprzedaż firmy.

Te dwa kroki to tak naprawdę wierzchołek góry lodowej zwanej budowaniem marki – są one bardzo zróżnicowane i można je dowolnie wykorzystać, bez względu na charakter prowadzonej działalności.

2647

Czytaj również