598

Kolor roku 2019 wg Pantone

1. Instytut Pantone zajmuje się prognozowaniem trendów kolorystycznych głównie dla branży wzorniczej, graficznej i modowej. Kolor roku jest wybierany od 20 lat.

Eksperci i analitycy biorą pod uwagę trendy kulturowe, design, modę, a także to, w jaki sposób kolor uosabiają nasze zbiorowe doświadczenia i odzwierciedlają to, co dzieje się w globalnej kulturze w danym momencie.

2. I tak oto kolorem roku 2019 został odcień Living Coral

Barwa wybrana przez instytut Pantone ma być jasnym nawiązaniem do natury, afirmacji życia, optymizmu i ekspresji swoich odczuć. Koralowy, ciepły kolor o złotawym odcieniu ma wprowadzać dobrą energię, ale i trend, który już obserwujemy – modny odcień “rose gold” jest zauważalny nie tylko w branży jubilerskiej, ale i także każdej sferze życia. Warto wykorzystać tę wiedzę. To bowiem doskonała okazja, by wprowadzić do wnętrz barwę będącą odzwierciedleniem tylu pozytywnych emocji.
Wybrany kolor to połączenie różu z pomarańczowym odcieniem, który przywodzi na myśl naturalną barwę raf koralowych. Jak czytamy w opisie decyzji: Living Coral symbolizuje „wrodzoną potrzebę optymizmu i radosnych poszukiwań” oraz „autentyczne, angażujące doświadczenia, które umożliwiają porozumienie i bliskość”. Jak podkreślają eksperci Pantone, ta ostatnia wartość jest szczególnie istotna w kulturowym krajobrazie zdominowanym przez technologię cyfrową i media społecznościowe.

3. Adaptacja najnowszych trendów do naszej codziennej przestrzeni często okazuje się trudna.

Większość osób w procesie urządzania swojego domu stawia przede wszystkim na funkcjonalność oraz wygodę. Istnieje jednak kilka sposobów na to, by subtelnie wprowadzić do wnętrza trendy, które w danym okresie wyznaczają kierunek działania na wielu płaszczyznach życia.

Instytut Pantone to marka, która od kilkunastu lat promuje w ciekawy sposób swoje uniwersalne wzorniki kolorystyczne i raportowanie trendów.
To firma, która przez lata była znana jedynie specjalistom z branży poligraficznej, ale dzięki sprytnemu marketingowi stała się rozpoznawalnym na całym świecie symbolem koloru. Przyczynił się do tego prosty, zrozumiały i bardzo spójny język wizualny, którym posługuje się PANTONE. Składają się na niego kolor umieszczony na białym tle, jego numer w skali Pantone oraz czarne logo marki. Obecnie ten motyw jest też używany w szerokiej gamie produktów lifestylowych firmowanych przez markę.

Zdaniem ekspertów z Pantone’a, udział zaawansowanych technologii i mediów społecznościowych w naszym życiu jest obecnie tak duży, że odbiorcom potrzeba jak najwięcej autentycznych, realnych i pozytywnych doświadczeń, które ułatwią codzienne, międzyludzkie kontakty. Living coral to kolor, który ma uchodzić za optymistyczny i towarzyski, dzięki czemu ma to pomóc o budowaniu długofalowych relacji.

 

na podstawie mat. prasowych: https://www.pantone.com/color-intelligence/color-of-the-year/color-of-the-year-2019

598

Czytaj również

784

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www

Porzucone koszyki, niskie wskaźniki odwiedzin stron www. Porzucone koszyki co częsty problem sklepów internetowych. Krótkie i “bezefektywne” wizyty na stronach internetowych odbiorców to problem, z którym każdy właściciel firmy stara się radzić na swój sposób. W dzisiejszym artykule opiszemy trochę szerzej przyczyny, skutki i poradzimy, choć w niewielkim stopniu, jak z tym walczyć.

Czytaj dalej

Jak pisać teksty na stronę www?
547

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej