Logo - WEBLOG - Website Style - Tworzenie stron www

Korzyści płynące z posiadania strony www

1. Na przestrzeni lat rozwój Internetu spowodował, że posiadanie strony www przestało być fanaberią, modą a wręcz koniecznością. Zwłaszcza jeśli zależy nam na profesjonalnym wizerunku.

Dziś strony www nie są tylko wizytówkami. Rozwój technologii webowych daje szerokie możliwości: zwiększenie sprzedaży, reklamowanie działalności, poprawa wizerunku, komunikacja z klientami czy w ogóle przedstawienie swojej firmy i zaistnienie na rynku. Dobrze przygotowana witryna i przemyślana zawartość spięta w nowoczesny design to narzędzie unierwsalne, cały czas rozwijające się, funkcjonalne i niezwykle opłacalne.

2. Realnie, jakie są więc korzyści posiadania strony internetowej?

3. Budowanie marki

Nie od dziś wiadomo, że profesjonalny design, adekwatny do branży jest motorem napędowym do budowania pozycji swojej firmy nie tylko w internecie ale i w realnym świecie. To najlepsze miejsce dla umieszczenia skróconej lub całościowej wersji oferty firmy.

4. Kontakt z klientem, feedback

Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji. Nie wybieramy się osobiście, rzadziej dzwonimy – na potęgę wysyłamy maile, czy wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych. Z punktu widzenia klientów, wstępna selekcja jest prowadzona z poziomu monitora.

 

Dodatkowo, za pośrednictwem Google Analytics można śledzieć bardzo szczegółowe dane nt strony www i interakcji w jakie wchodą na niej nasi potencjalni klienci. W znaczym stopniu ułatwia to planowanie strategii internetowych, dostosowanych do potrzeb klientów.

 

By pozostać w kontakcie z klientem i stworzyć stronę uniwersalną można tworzyć rozmaite newlettery, formularze czy nawet fora dyskusyjne. Pamiętajmy także że strona internetowa „pracuje“ 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, czego nie da nam nawet najlepszy system zmianowy w realnym świecie.

 

5. Potęga reklamy

W internecie – jest ogromna 😉 Niewielkim nakładem finansowym jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej ilości osob, potencjalnie zainteresowanych naszą branżą, a więc mnożyć zyski. Strony internetowe jako nośnik reklamy pokazują w pigułce najlepsze to, co jesteśmy w stanie zaoferować.

6. PR

Kreacja wizerunku obecnie bardzo ważna w każdej branży. Posiadanie strony www pomaga budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, jako wiarygodnego i godnego zaufania, idącego z postępem technologii i mądrze korzystającego z niego.

strony www

Czytaj również

4 porady jak zadbać o swoją stronę na Wordpressie - czyli co w CMS piszczy?
756

4 porady jak zadbać o swoją stronę na Wordpressie - czyli co w CMS piszczy?

Jak wiadomo, WordPress stał się kompleksowym narzędziem do budowania stron www, które daje praktycznie nieograniczone możliwości.

Opensorce’owość systemu, z biegiem lat pozwoliła na regularne rozwijanie funkcjonalności i użyteczności, dzięki czemu, dziś – WordPress bije na głowę wszystkie inne cms’y, pozostając niekwestionowanym liderem w systemach do zarządzania treścią.

 

Czytaj dalej

Turystyka online - strony www dla branży hotelarskiej i turystycznej
767

Turystyka online - strony www dla branży hotelarskiej i turystycznej

Lipiec i sierpień to czas urlopów. W dobie portalu Booking coraz łatwiej jest zarezerwować wymarzoną miejscówkę na letni odpoczynek. Opinie z serwisu i ilość otrzymywanych “gwiazdek” są tym, czym dla restauratora są gwiazdki Michelline’a 🙂

Każdy szanujący się hotel, pensjonat czy zajazd nie przechodzi obojętnie także obok tematu strony internetowej. Obecnie, można powiedzieć, że witryny wszystkich znanych hoteli to czysta elegancja, styl odpowiadający specyfice bazy noclegowej oraz bardzo wysmakowany design. Jako grafików – bardzo nas to cieszy, a podglądanie nowych realizacji z tej branży zawsze inspiruje.

Czytaj dalej