Korzyści płynące z posiadania strony www

Korzyści płynące z posiadania strony www

1. Na przestrzeni lat rozwój Internetu spowodował, że posiadanie strony www przestało być fanaberią, modą a wręcz koniecznością. Zwłaszcza jeśli zależy nam na profesjonalnym wizerunku.

Dziś strony www nie są tylko wizytówkami. Rozwój technologii webowych daje szerokie możliwości: zwiększenie sprzedaży, reklamowanie działalności, poprawa wizerunku, komunikacja z klientami czy w ogóle przedstawienie swojej firmy i zaistnienie na rynku. Dobrze przygotowana witryna i przemyślana zawartość spięta w nowoczesny design to narzędzie unierwsalne, cały czas rozwijające się, funkcjonalne i niezwykle opłacalne.

2. Realnie, jakie są więc korzyści posiadania strony internetowej?

3. Budowanie marki

Nie od dziś wiadomo, że profesjonalny design, adekwatny do branży jest motorem napędowym do budowania pozycji swojej firmy nie tylko w internecie ale i w realnym świecie. To najlepsze miejsce dla umieszczenia skróconej lub całościowej wersji oferty firmy.

4. Kontakt z klientem, feedback

Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji. Nie wybieramy się osobiście, rzadziej dzwonimy – na potęgę wysyłamy maile, czy wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych. Z punktu widzenia klientów, wstępna selekcja jest prowadzona z poziomu monitora.

 

Dodatkowo, za pośrednictwem Google Analytics można śledzieć bardzo szczegółowe dane nt strony www i interakcji w jakie wchodą na niej nasi potencjalni klienci. W znaczym stopniu ułatwia to planowanie strategii internetowych, dostosowanych do potrzeb klientów.

 

By pozostać w kontakcie z klientem i stworzyć stronę uniwersalną można tworzyć rozmaite newlettery, formularze czy nawet fora dyskusyjne. Pamiętajmy także że strona internetowa „pracuje“ 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, czego nie da nam nawet najlepszy system zmianowy w realnym świecie.

 

5. Potęga reklamy

W internecie – jest ogromna 😉 Niewielkim nakładem finansowym jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej ilości osob, potencjalnie zainteresowanych naszą branżą, a więc mnożyć zyski. Strony internetowe jako nośnik reklamy pokazują w pigułce najlepsze to, co jesteśmy w stanie zaoferować.

6. PR

Kreacja wizerunku obecnie bardzo ważna w każdej branży. Posiadanie strony www pomaga budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, jako wiarygodnego i godnego zaufania, idącego z postępem technologii i mądrze korzystającego z niego.

strony www

Czytaj również

1091

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2333

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej