Korzyści płynące z posiadania strony www

Korzyści płynące z posiadania strony www

1. Na przestrzeni lat rozwój Internetu spowodował, że posiadanie strony www przestało być fanaberią, modą a wręcz koniecznością. Zwłaszcza jeśli zależy nam na profesjonalnym wizerunku.

Dziś strony www nie są tylko wizytówkami. Rozwój technologii webowych daje szerokie możliwości: zwiększenie sprzedaży, reklamowanie działalności, poprawa wizerunku, komunikacja z klientami czy w ogóle przedstawienie swojej firmy i zaistnienie na rynku. Dobrze przygotowana witryna i przemyślana zawartość spięta w nowoczesny design to narzędzie unierwsalne, cały czas rozwijające się, funkcjonalne i niezwykle opłacalne.

2. Realnie, jakie są więc korzyści posiadania strony internetowej?

3. Budowanie marki

Nie od dziś wiadomo, że profesjonalny design, adekwatny do branży jest motorem napędowym do budowania pozycji swojej firmy nie tylko w internecie ale i w realnym świecie. To najlepsze miejsce dla umieszczenia skróconej lub całościowej wersji oferty firmy.

4. Kontakt z klientem, feedback

Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji. Nie wybieramy się osobiście, rzadziej dzwonimy – na potęgę wysyłamy maile, czy wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych. Z punktu widzenia klientów, wstępna selekcja jest prowadzona z poziomu monitora.

 

Dodatkowo, za pośrednictwem Google Analytics można śledzieć bardzo szczegółowe dane nt strony www i interakcji w jakie wchodą na niej nasi potencjalni klienci. W znaczym stopniu ułatwia to planowanie strategii internetowych, dostosowanych do potrzeb klientów.

 

By pozostać w kontakcie z klientem i stworzyć stronę uniwersalną można tworzyć rozmaite newlettery, formularze czy nawet fora dyskusyjne. Pamiętajmy także że strona internetowa „pracuje“ 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, czego nie da nam nawet najlepszy system zmianowy w realnym świecie.

 

5. Potęga reklamy

W internecie – jest ogromna 😉 Niewielkim nakładem finansowym jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej ilości osob, potencjalnie zainteresowanych naszą branżą, a więc mnożyć zyski. Strony internetowe jako nośnik reklamy pokazują w pigułce najlepsze to, co jesteśmy w stanie zaoferować.

6. PR

Kreacja wizerunku obecnie bardzo ważna w każdej branży. Posiadanie strony www pomaga budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, jako wiarygodnego i godnego zaufania, idącego z postępem technologii i mądrze korzystającego z niego.

strony www

Czytaj również

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?
1134

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?

Dzisiejsze zagadnienie jest z cyklu pytań retorycznych, na które większość zapewne zna odpowiedź. Mimo to, wydaje się że duża grupa właścicieli firm o roli designu zupełnie zapomina, zadowalając się formą “good enough” (“wystarczająco dobre, zadowalające” w wersji polskiej). O ile takie myślenie wcale nie jest karygodne, jeśli mamy dobre przesłanki i goni nas czas. Jeśli jednak chcemy się odpowiednio przygotować do kampanii, zmian, rebrandingu… dobrze jest po prostu wiedzieć czym jest ten mityczny dobry design.

Czytaj dalej