1878

Podsumowanie 2022 roku w Website Style

Podsumowanie 2022 roku w Website Style

Podsumowanie 2022 roku w Website Style. Za chwilę wejdziemy w 2023 rok, tak więc, zanim wszyscy ruszymy na podbój świata, po nowe postanowienia i wyzwania, przedstawimy coroczne podsumowanie naszych poczynań i najciekawszych projektów.

 

Pomimo niełatwych czasów, nasza branża wciąż prężnie się rozwija, a kolejne przedsięwzięcia dostarczają wielu rozwojowych współprac i realizacji. Bardzo cieszymy się rosnącym zaufaniem wśród naszych klientów. Dzięki działaniom, jakie podejmujemy, coraz częściej partnerzy decydują się na długofalową współpracę.

 

Przez ten rok wiele się zmieniło. Staliśmy się jeszcze bardziej stabilną i poważaną firmą na trójmiejskim rynku agencji interaktywnych. Stałe podnoszenie własnych kompetencji, szkolenia, kursy i webinary sprawiają, że wciąż uczymy się czegoś nowego. Kolejne realizacje obfitują w nowe rozwiązania i technologie.

1. Nasi klienci

2022 rok obfitował u nas w duże, rozbudowane serwisy, które udało nam się zrealizować w oparciu o framework Larawel. Zapraszamy do odwiedzenia stron custombody.com.eu, slyfe.pl czy otoedu.pl, które najlepiej zobrazują objętość, złożoność jak i design powierzonych projektów.

 

Na koniec roku, planujemy oddać do użytku kilka większych market place’y, którymi na pewno pochwalimy się na początku przyszłego roku.

 

W chwili obecnej posiadanie dedykowanych narzędzi, pozwala nam na kompleksową obsługę klientów z całej Polski. I tak oto, w 2022 roku podpisaliśmy ponad 88(!) umów na wykonanie stron www i serwisów/portali o różnym stopniu skomplikowania i zaawansowania. 

Do każdego projektu podeszliśmy indywidualnie i z pełnym poświęceniem.

 

 W tym roku do grona klientów Website Style dołączyli między innymi: Opera Wrocławska, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet Gdański. Także Polski Holding Obronny, Barański Art Spa czy firma Multimedia.

Cieszymy się bardzo, że coraz większe marki dostrzegają nas jako partnera godnego uwagi i odpowiedniego dla swojego biznesu. To nas motywuje do dalszej pracy, bardzo dziękujemy za zaufanie i polecamy się na przyszłość.

2. My

Przyznajemy się bez bicia, ze aktualizacje naszej firmowej strony moglibyśmy prowadzić bardziej rzetelnie i skrupulatnie… 🙂 Jak wiadomo, szewc bez butów chodzi. Ogrom projektów powoduje, że nasza własna strona schodzi na drugi plan. Jednak, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.

W tym roku rozszerzyliśmy naszą ofertę o specjalną usługę powdrożeniową dla klientów. Polega ona na kompleksowym serwisie, regularnych aktualizacjach i natychmiastowym działaniu,w nagłych sytuacjach. Oferta skierowana jest zarówno dla naszych stałych klientów, jak i tych, którzy dopiero podpisują i negocjują umowy projektowe. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj: Monitoring 

 

Co więcej, staliśmy się partnerami największych operatorów płatności w Polsce. Stworzyliśmy specjalny ranking płatności dla klientów, dzięki któremu mogą oni łatwo i prosto wybrać system odpowiedni dla siebie. Dzięki temu, jesteśmy w stanie profesjonalnie doradzić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie a także zaproponować preferencyjne stawki.

 

Udało się nam za to zmienić szatę graficzną naszego firmowego bloga, który obecnie jest o wiele bardziej czytelny i spełnia wymagania “user friendly”. To tutaj można zapisać się na newsletter oraz poczytać najnowsze i najciekawsze artykuły, które publikujemy regularnie. Zapraszamy: www.websitestyle.pl/blog/

 

Dodatkowo, nasze firmowe portfolio się cały czas rozrasta, przybywa nowych, udanych realizacji, które nas wyjątkowo cieszą. Większość z nich to długofalowe, wieloletnie relacje. Dziękujemy klientom za zaufanie, wszystkie miłe wiadomości, które potwierdzają, że to, co robimy, robimy po prostu bardzo, bardzo dobrze!

 

Na przestrzeni tego roku nasz zespół się znacząco rozrósł i obecnie liczy 20 osób. Są to głównie doświadczeni graficy, programiści,project manager oraz administrator, czuwający nad aktualizacjami serwisów. 

 

Przeprowadziliśmy w firmie procesy zautomatyzowane przy użyciu takich narzędzi jak, GetResponse, SMSAPI, InFakt, Google Docs, dzięki czemu udało się nam uzyskać większą przepustowość. Oczywiście, realnie przekłada się to na szybkość obsługi klientów.

 

3. Nasze cele na 2023

W Nowym Roku pragniemy skoncentrować się na rynku zagranicznym. Głęboko wierzymy w to, że posiadanie doświadczenie, zaplecze i zespół specjalistów jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej doświadczonych klientów. “Sky is the limit”, w Website Style nie jest tylko zwykłym hasłem, w 2023 rok wchodzimy zatem pełni zapału i pozytywnego nastawienia na nowe wyzwania i projekty.

 

Kończąc ten artykuł, chcielibyśmy życzyć wszystkim udanych, pełnych radości świąt, a w Nowym Roku – samych WSpaniałych projektów, wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń! 

 

Zespół Website Style

1878

websitestyle

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1144

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1137

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2389

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej