3309

Podsumowanie roku 2017

Podsumowanie roku 2017

1. Miniony rok okazał się być bardzo dynamicznym i rozwojowym dla całego naszego teamu.

Bywaliśmy na szkoleniach i kursach, uważnie śledziliśmy trendy i całą branżę IT. Każda jedna realizacja to kolejne doświadczenie, to kolejne linijki napisanego kodu i kolejne przesunięte piksele – wszystko dla zadowolenia i satysfakcji naszych klientów.

 

Łącznie, zrealizowaliśmy 94 projekty, podpisując w tym 98 umów – w tym wiele sklepów online, a także portali z dedykowanymi serwisami, stron internetowych z innowacyjną szatą graficzną i oprawą marketingową. Ponad połowa naszych klientów pochodzi spoza Trójmiasta – to oznacza że nasza praca jest zauważalna nie tylko w skali kraju – w miastach takich jak Warszawa, Poznań, Kraków, Szczecin, ale także globalnie.
W związku z rozwojem, udało się nam zaistnieć w wielu krajach europejskich, takich jak Dania, Niemcy, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Wielka Brytania.
W chwili obecnej prowadzimy realizacje dla takich marek jak Peugeot, KIA, Ford, La Rive czy Madkom.

 

W Nowym Roku życzymy wszystkim wszelkiej pomyślności oraz samych dobrych pomysłów 

3309

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej