3123

Podsumowanie roku 2017

Podsumowanie roku 2017

1. Miniony rok okazał się być bardzo dynamicznym i rozwojowym dla całego naszego teamu.

Bywaliśmy na szkoleniach i kursach, uważnie śledziliśmy trendy i całą branżę IT. Każda jedna realizacja to kolejne doświadczenie, to kolejne linijki napisanego kodu i kolejne przesunięte piksele – wszystko dla zadowolenia i satysfakcji naszych klientów.

 

Łącznie, zrealizowaliśmy 94 projekty, podpisując w tym 98 umów – w tym wiele sklepów online, a także portali z dedykowanymi serwisami, stron internetowych z innowacyjną szatą graficzną i oprawą marketingową. Ponad połowa naszych klientów pochodzi spoza Trójmiasta – to oznacza że nasza praca jest zauważalna nie tylko w skali kraju – w miastach takich jak Warszawa, Poznań, Kraków, Szczecin, ale także globalnie.
W związku z rozwojem, udało się nam zaistnieć w wielu krajach europejskich, takich jak Dania, Niemcy, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Wielka Brytania.
W chwili obecnej prowadzimy realizacje dla takich marek jak Peugeot, KIA, Ford, La Rive czy Madkom.

 

W Nowym Roku życzymy wszystkim wszelkiej pomyślności oraz samych dobrych pomysłów 

3123

Czytaj również

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1192

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej