1396

Prima Aprilis na świecie

Prima Aprilis na świecie

1. Prima Aprilis na świecie

Ku ogólnemu zdziwieniu, jak donoszą media, szef marketingu Microsoft wysłał do wszystkich pracowników firmy maila, w którym poprosił ich o powstrzymanie się od robienia sobie żartów w dniu 1 kwietnia. Jego zdaniem jakiekolwiek dowcipy mogą przynieść firmie tylko same szkody.
Mimo że Capossela nie uważa prima aprilis za coś złego, to jego zdaniem robione z tej okazji żarty mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Chodzi w tym przypadku o straty wizerunkowe, na które, zdaniem menedżera, branża technologiczna jest szczególnie narażona.

 

No cóż, pożyjemy zobaczymy, czy pracownicy Microsoftu posłuchają szefa, czy znajdą się niepokorni 🙂

2. Tymczasem przypominamy żarty i tricki z poprzednich lat:

Rok temu, firma Burger King zszokowała wszystkich swoją nową kanapką, z… czekolady. Ociekający kremem i czekoladą burger wywołał burzę w Internecie i komentarzach.

 

Audi z kolei, poszło o krok dalej – firma ogłosiła wprowadzenie nowego systemu, który będzie montowany w nowych Audi A8, które… dostosowuje swoje rozmiary do wybranego miejsca parkingowego. Od gabarytów maluszka, po wielką limuzynę!

3. Pozostając w temacie rozmiarów… 8-)

Marka W. Kruk, pierwszego kwietnia zapowiedziała nową kolekcję pierścionków z nanoplastycznego złota, które dostosowują swój rozmiar do palca. “Więc jeśli nie znasz rozmiaru swojej wybranki i ukradkiem mierzysz jej pierścionki i drżysz przed momentem oświadczyn, nie musisz się już martwić!” No idealnie! 😉

 

W branży biżuteryjnej było więcej takich żarcików – firma Savicki z kolei wypuściła piękny pierścionek z białego złota z kamieniem z… cykorii. Dla wszystkich którzy mają cykora przez oświadczynami!

 

Wszystkie te psikusy z punktu widzenia marketingowego są bardzo pożądane – sprawiają bowiem, że rośnie zainteresowanie, konwersja i pozytywny odbiór marki, jako nie tylko sztywnych norm i zasad, ale także, że daną firmę tworzą po prostu normalni, weseli ludzie z poczuciem humoru.

 

Jaki więc żarcik przygotowaliście dla swoich odbiorców na dziś? 🙂

1396

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej