1209

Prima Aprilis na świecie

Prima Aprilis na świecie

1. Prima Aprilis na świecie

Ku ogólnemu zdziwieniu, jak donoszą media, szef marketingu Microsoft wysłał do wszystkich pracowników firmy maila, w którym poprosił ich o powstrzymanie się od robienia sobie żartów w dniu 1 kwietnia. Jego zdaniem jakiekolwiek dowcipy mogą przynieść firmie tylko same szkody.
Mimo że Capossela nie uważa prima aprilis za coś złego, to jego zdaniem robione z tej okazji żarty mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Chodzi w tym przypadku o straty wizerunkowe, na które, zdaniem menedżera, branża technologiczna jest szczególnie narażona.

 

No cóż, pożyjemy zobaczymy, czy pracownicy Microsoftu posłuchają szefa, czy znajdą się niepokorni 🙂

2. Tymczasem przypominamy żarty i tricki z poprzednich lat:

Rok temu, firma Burger King zszokowała wszystkich swoją nową kanapką, z… czekolady. Ociekający kremem i czekoladą burger wywołał burzę w Internecie i komentarzach.

 

Audi z kolei, poszło o krok dalej – firma ogłosiła wprowadzenie nowego systemu, który będzie montowany w nowych Audi A8, które… dostosowuje swoje rozmiary do wybranego miejsca parkingowego. Od gabarytów maluszka, po wielką limuzynę!

3. Pozostając w temacie rozmiarów… 8-)

Marka W. Kruk, pierwszego kwietnia zapowiedziała nową kolekcję pierścionków z nanoplastycznego złota, które dostosowują swój rozmiar do palca. “Więc jeśli nie znasz rozmiaru swojej wybranki i ukradkiem mierzysz jej pierścionki i drżysz przed momentem oświadczyn, nie musisz się już martwić!” No idealnie! 😉

 

W branży biżuteryjnej było więcej takich żarcików – firma Savicki z kolei wypuściła piękny pierścionek z białego złota z kamieniem z… cykorii. Dla wszystkich którzy mają cykora przez oświadczynami!

 

Wszystkie te psikusy z punktu widzenia marketingowego są bardzo pożądane – sprawiają bowiem, że rośnie zainteresowanie, konwersja i pozytywny odbiór marki, jako nie tylko sztywnych norm i zasad, ale także, że daną firmę tworzą po prostu normalni, weseli ludzie z poczuciem humoru.

 

Jaki więc żarcik przygotowaliście dla swoich odbiorców na dziś? 🙂

1209

Czytaj również

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1192

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej