1883

RWD – Responsive web design

RWD – Responsive web design

1. Sam zwrot dla laika brzmi kosmicznie. Mówiąc prościej, jest to taka strona internetowa, która dostosowuje się automatycznie do wielkości i orientacji ekranu, na jakim ją oglądamy.

Projektowanie stron www zmierza do niezawodności „wszędzie”, to znaczy że obecnie bez utraty żadnych danych jak i walorów estetycznych można obejrzeć witryny na smartfonie, tablecie czy (pewnie już niedługo) – smartwatch’u. Minęły już bowiem czasy, gdy Internet dostępny był tylko i wyłącznie z komputerów stacjonarnych, co za tym idzie, przeglądamy strony internetowe wszędzie! – Stojąc w korku, jadąc autobusem, czy będąc w centrum handlowym. Realizując badania rynku, zlecone przez naszych klientów doskonale widzimy, że coraz więcej wejść na strony www jest rejestrowane ze smartfonów i tabletów, zatem musimy zaprojektować naszą stronę w sposób RWD (Responsive Web Design).

2. Jakie są zalety posiadania responsywnej strony www?

– Przede wszystkim czytelność, co za tym idzie ułatwione poruszanie się po stronie na urządzeniach mobilnych = więcej efektywnych wejść klientów. A więcej klientów to większy dochód. Proste!
– Większa liczba odwiedzin. Skoro daną stronę da się bez problemów otwierać w telefonie, można ją przeglądać w każdej chwili.
– Nowoczesność, czyli budowanie wizerunku innowacyjnego, prężnie działającego przedsiębiorstwa, które nadąża za światowymi trendami.
– Od kwietnia 2015 roku Google nie wspiera stron, które nie posiadają wersji mobilnych i nie są responsywne.

 

W związku z tym, strony takie nie będą poprawnie pozycjonowane i nie będą miały szans na pięcie się w górę pozycji wyszukiwarki.

 

Responsywna strona www to gwarancja lepszego pozycjonowania, a także większego wsparcia robotów Google.

 

Tak więc, po prostu warto być dziś „mobilnym”.

 

Dowiedz się więcej…

1883

Responsive web design

rwd

sklepy internetowe

strony internetowe

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1139

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej