2717

Smart rozwiązania na stronach www

Smart rozwiązania na stronach www

Smart rozwiązania na stronach www to technologie i funkcje, które mają na celu poprawienie użytkowania. Zwiększenie interakcji, zachęcenie do działania oraz dostarczenie bardziej intuicyjnego i angażującego doświadczenia dla odwiedzających. Tak naprawdę pod tym pojęciem kryje się szereg zastosowań i rozwiązań. Które, na pierwszy rzut oka mogą zostać nawet niezauważone i przeoczone. 

 

W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się tym najbardziej popularnym:

 

1. Responsywność

To, że strona powinna być łatwo ładowalna i otwieralna na wszystkich przeglądarkach, także tych w telefonie, dziś nie trzeba przypominać. Jednak, wciąż trafiamy na strony, które jakby zatrzymały się w czasie i które w ogóle nie funkcjonują w XXI wieku, w erze mobilności.

Strona www powinna być zoptymalizowana dla różnych urządzeń, takich jak komputery, tablety i smartfony, aby dostosowywać się do różnych rozmiarów ekranów i zapewniać użytkownikom wygodne korzystanie bez konieczności przewijania czy zoomowania.

2. Era chatbotów i wirtualnych asystentów

Inteligentne chatboty i asystenci wirtualni mogą pomóc w szybkiej obsłudze klientów, odpowiedzi na pytania i udzielenia wsparcia, co z kolei zwiększa poziom obsługi klienta. 

– Tyle w teorii, jak jest w praktyce? Tutaj wiele zależy od naszej grupy docelowej klientów oraz zdefiniowanych potrzeb użytkowników. Nie każdy user będzie zachwycony, gdy będzie rozmawiał wciąż z wirtualnym asystentem. Który będzie odpowiadał nie na zadany temat, lub w kółko będzie mielił te same informacje. Warto zatem do tego zagadnienia podejść profesjonalnie, najlepiej ze wsparciem doświadczonej agencji, która będzie w stanie zweryfikować i odpowiednio skonfigurować chat.

 

Personalizacja zawartości. Używanie mechanizmów personalizacji, takich jak rekomendacje na podstawie zachowań użytkowników co pozwala dostarczyć treści i produkty dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb.

 

Strony w typie one-page (strony jednostronicowe). Takie strony skupiają całą treść na jednej długiej stronie. Dzięki czemu użytkownicy mogą szybko przewijać się przez sekcje z informacjami i zawartością. Dzięki skondensowaniu informacji. Odbiorca jest w stanie w miarę szybko i sprawnie zapoznać się z clue oferty. Bez błądzenia na dużej witrynie z tradycyjnymi zakładkami.

3. Efekty wizualne

To coś, co gra największą rolę, na pierwszy rzut oka. w 2023 roku. Mamy do dyspozycji całkiem pokaźny arsenał efektów i rozwiązań. By przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta:

 

Technologie wideo.  Wykorzystywanie wideo jako elementu tła. W tle nagłówka lub jako sposób na przekazywanie treści i komunikację może wyróżnić stronę i zainteresować użytkowników.

 

Efekty parallax.  Efekty paralaksy pozwalają na animowane przewijanie strony, co tworzy wrażenie głębi i ruchu, co może przyciągnąć uwagę odwiedzających.

 

Integracja z mediami społecznościowymi. Umieszczenie przycisków do udostępniania na mediach społecznościowych i aktywność na profilach firmy może zwiększyć zasięg i zaangażowanie.

 

Formularze i płatności online.  Ułatwienie użytkownikom procesu wypełniania formularzy czy dokonywania płatności online może znacząco poprawić doświadczenie użytkowników.

 

Sekcje z komentarzami i recenzjami. Umożliwienie użytkownikom dzielenia się swoimi opiniami i recenzjami na stronie może budować zaufanie do marki i produktów.

 

Zastosowanie tych smart rozwiązań na stronach www może pomóc w zwiększeniu interakcji użytkowników, obniżeniu współczynnika odrzuceń (bounce rate). Poprawie ogólnego wrażenia odwiedzających, co przekłada się na lepsze wyniki i sukces w obszarze marketingu i biznesu.     

Jeśli jesteś zainteresowany rozwiązaniami smart na swojej stronie, lub stworzeniem niepowtarzalnego i ciekawego rozwiązania dla swoich klientów – zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich odbiorców.

2717

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1144

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1137

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2389

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej