Strony internetowe dla agencji nieruchomości

Strony internetowe dla agencji nieruchomości

Kontynuujemy branżowy cykl wpisów odnośnie poszczególnych, najbardziej charakterystycznych gałęzi obecnego rynku w Internecie.
Dziś przedstawiamy kolejną specyficzną branżę, która także rządzi się swoimi standardami i zasadami, w której stworzyliśmy już kilkanaście obiecujących projektów 🙂

 

Biura nieruchomości czy oferty deweloperów bywają złożone i bardzo skomplikowane, naszpikowane wieloma danymi. Dodatkowo, bardzo często dyrektorzy są architektami, a więc… z jednej strony są to także artyści, którzy rozumieją proces kreowania, a z drugiej strony, ze względu na specyfikę swojego zawodu, są bardzo szczegółowi i często ciężko jest im przekazać dokładnie swoje oczekiwania. Ot niezrozumiałość językowo-branżowa 🙂

 

1. Tak czy inaczej strony www dla branży nieruchomości rządzą się swoimi prawami.

Po pierwsze: O ile dana agencja, czy deweloper posiada już identyfikację wizualną danej inwestycji, należy się jej bezwzględnie trzymać, nie silić się na wymyślanie czegoś nowego. Zwłaszcza w przypadku dużych inwestycji deweloperskich, budowany wizerunek winien być spójny, wszędzie pokazywany w jednakowy i klarowny sposób.

 

Po drugie: wyszukiwarka. W przypadku witryn z branży nieruchomości jest kluczowa, dla szybciej wynajdywania interesujących ofert. Jej rozbudowanie, funkcjonalności i zasada działania oczywiście zależy od wymagań klienta, warto jednak, na bazie własnych doświadczeń służyć klientowi poradą.
Z naszej praktyki wynika, że największym zainteresowaniem w przypadku typowego biura nieruchomości, cieszą się pola takie jak: oczywiście lokalizacja, cena od-do, ilość pokoi, piętro, rok budowy, plus dodatkowe opcje, często przedstawiane w samych ofertach jako infografiki: balkon, piwnica, bliskość komunikacji, otoczenie, rodzaj ogrzewania, winda itp.
Przy czym warto uczulać klientów, że aby taka wyszukiwarka (jak i cała strona!) działała nie tylko pod względem technicznym, ale i przede wszystkim – sprzedażowym, muszą się znajdować na niej tylko i wyłącznie aktualne oferty. Konieczne są więc systematyczne aktualizacje.

 

I tu dochodzimy do punktu trzeciego: większość agentów nieruchomości, posługuje się dedykowanym oprogramowaniem, które pomaga w zarządzaniu i katalogowaniu ofert. Głupotą byłoby przepisywanie ich kolejny raz na stronę internetową. Dlatego też, najnowsze aktualizacje systemów CMS pozwalają na integrację z programami takimi jak Asari, Ebiuro, Galactica, Imo, Property, LocumNet, co daje gwarancję zawsze aktualnej witryny.

 

Po czwarte: fotografie. Z naszego doświadczenie wynika, że deweloperzy przeważnie posiadają profesjonalne rendery swoich inwestycji, lub dobrej jakości wizualizacje. W przypadku agencji nieruchomości, posiadających w swojej ofercie mieszkania z rynku wtórnego, nie jest to już takie oczywiste.Dlatego też, jeśli tylko mamy możliwość warto uświadamiać takich klientów, że dobre sesje fotograficzne pomieszczeń, to nie tylko wizualny zabieg, to także inwestycja w realny marketing i wizerunek całej firmy.

 

Po piąte, a w zasadzie powinno to być na miejscu pierwszym (!) – reposnsywność. Nie ma opcji, by jakakolwiek strona dewelopera czy biura nieruchomości nie skalowała się na urządzeniach mobilnych! To jest już pewien standard, o którym jednak całkiem często zdarza się zapominać – zarówno klientom, jak i naszym “kolegom po fachu”… 🙂

Strony internetowe dla agencji nieruchomości

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1146

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1138

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2391

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej