Strony www dla branży turystycznej

1. Nastały czasy, gdzie urlopy, wypady weekendowe czy imprezy integracyjne planujemy przez Internet. Jest to wygodny i szybki sposób nie tylko na dokonanie rezerwacji, ale także na to dokładne poznanie oferty danego hotelu, czy firmy eventowej.

W związku z powyższym, dobre strony www dla turystycznej agencji, hotelu jest na wagę złota – nie może być ona za bardzo nasycona kolorami i wzorami, ale być jednocześnie delikatną zachętą. Czytelność, łatwość nawigacji oraz responsywność to najważniejsze aspekty takiej witryny.

W projektowaniu takiej strony najważniejsze okazują się być zdjęcia – Duże, kolorowe, „soczyste“ i pełne emocji, dobrze odzwierciedlające pozytywne doznania i mile spędzony czas w hotelu/na wycieczce. Należy dołożyć wszelkich starań, by odpowiednim klimatem i stylem witryny wybić się na na tle konkurencji, które przecież także nie śpi. Wszystko po to, by potencjalny klient był pozytywnie zaskoczony przedstawioną ofertą i finalnie by z niej skorzystał.

Ogólna kolorystyka jest oczywiście uzależniona od upodobań, gustu oraz konkretnej gałęzi turystyki, tu jednak możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa – a nóż, limonkowy kolor w połączeniu z fuksjowymi dodatkami dobrze zapadanie w pamięć amatorom wypraw do Indonezji?

Generalnie stonowanych i eleganckich kolorów staramy się używać w przypadku luksusowych kwater, hoteli czy spa. Egzotyczne wycieczki, biura podróży czy zaganiczne eventy to kolory natury, turkus morza czy piaskowe beże. Dobrze jest także czerpać palety barw z dostarczonych zdjęć – wtedy całość będzie jeszcze bardziej spójna i elegancko skomponowana.

Bardzo ważne jest czytelne i jasne przedstawianie cen oraz ich regularne aktualizowanie – dobrze jest, by u góry strony www był także zawsze widoczny podręczny pasek menu z nr telefonu bądź mailem.

Poprawnie zredagowane teksty i slogany reklamowe to oczywistość, która jest niezbędna by skończona strona www prezentowała się naprawdę profesjonalnie.

Z doświadczenia własnego, wiemy także, że często, wybierając hotel czy biuro podróży kierujemy się jego lokalizacją. Umieśćmy zatem w końcowej części strony, tuż przed stopką, mapkę google wraz z danymi teleadresowymi – znacznie ułatwi to dotarcie potencjalnych klientów do siedziby firmy.

Opcjonalnie, dobrze sprawdzają się także wyszukiwarki ofert – należy jednak pamiętać, by wszystkie formularze i opcje wyszukiwania były maksymalnie uproszczone – by nie wymuszały uzupełniania wszystkich możliwych pól, bo finalnie nikt z nich nie będzie korzystał.

Jako, że czas to pieniądz, ważna, a nawet niezbędna okazuje się także – funkcja zarezerwowania pokoju/wycieczki za pomocą jednego kliknięcia. Klient klika w „rezerwuj“ i od razu jest przenoszony do formularza z rezerwacją. Tu także pamiętać należy o upraszczaniu i minimalizacji treści jaką klient musi zaznaczać lub wpisywać.

Zadowolony z szybkości obsługi i wrażeń wizualnych klient na pewno powróci, lub poleci firmę znajomym.

strony internetowe

strony www

Czytaj również

Jak pisać teksty na stronę www?
540

Jak pisać teksty na stronę www?

Jak pisać teksty na stronę www? Ruch i zasięg = równa się pieniądze. Wiadomo, nie od dziś. Sęk w tym, że żeby był zasięg i ruch nie wystarczy opublikować strony www w Internecie i czekać na przypływ milionów na konto. To niestety tak nie działa – potrzebna jest wiedza, czas oraz oczywiście inwestycje na to, by nowo powstała witryna zaczęła na siebie zarabiać. 

 

Czytaj dalej