Strony www dla branży turystycznej

Strony www dla branży turystycznej

1. Nastały czasy, gdzie urlopy, wypady weekendowe czy imprezy integracyjne planujemy przez Internet. Jest to wygodny i szybki sposób nie tylko na dokonanie rezerwacji, ale także na to dokładne poznanie oferty danego hotelu, czy firmy eventowej.

W związku z powyższym, dobre strony www dla turystycznej agencji, hotelu jest na wagę złota – nie może być ona za bardzo nasycona kolorami i wzorami, ale być jednocześnie delikatną zachętą. Czytelność, łatwość nawigacji oraz responsywność to najważniejsze aspekty takiej witryny.

W projektowaniu takiej strony najważniejsze okazują się być zdjęcia – Duże, kolorowe, „soczyste“ i pełne emocji, dobrze odzwierciedlające pozytywne doznania i mile spędzony czas w hotelu/na wycieczce. Należy dołożyć wszelkich starań, by odpowiednim klimatem i stylem witryny wybić się na na tle konkurencji, które przecież także nie śpi. Wszystko po to, by potencjalny klient był pozytywnie zaskoczony przedstawioną ofertą i finalnie by z niej skorzystał.

Ogólna kolorystyka jest oczywiście uzależniona od upodobań, gustu oraz konkretnej gałęzi turystyki, tu jednak możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa – a nóż, limonkowy kolor w połączeniu z fuksjowymi dodatkami dobrze zapadanie w pamięć amatorom wypraw do Indonezji?

Generalnie stonowanych i eleganckich kolorów staramy się używać w przypadku luksusowych kwater, hoteli czy spa. Egzotyczne wycieczki, biura podróży czy zaganiczne eventy to kolory natury, turkus morza czy piaskowe beże. Dobrze jest także czerpać palety barw z dostarczonych zdjęć – wtedy całość będzie jeszcze bardziej spójna i elegancko skomponowana.

Bardzo ważne jest czytelne i jasne przedstawianie cen oraz ich regularne aktualizowanie – dobrze jest, by u góry strony www był także zawsze widoczny podręczny pasek menu z nr telefonu bądź mailem.

Poprawnie zredagowane teksty i slogany reklamowe to oczywistość, która jest niezbędna by skończona strona www prezentowała się naprawdę profesjonalnie.

Z doświadczenia własnego, wiemy także, że często, wybierając hotel czy biuro podróży kierujemy się jego lokalizacją. Umieśćmy zatem w końcowej części strony, tuż przed stopką, mapkę google wraz z danymi teleadresowymi – znacznie ułatwi to dotarcie potencjalnych klientów do siedziby firmy.

Opcjonalnie, dobrze sprawdzają się także wyszukiwarki ofert – należy jednak pamiętać, by wszystkie formularze i opcje wyszukiwania były maksymalnie uproszczone – by nie wymuszały uzupełniania wszystkich możliwych pól, bo finalnie nikt z nich nie będzie korzystał.

Jako, że czas to pieniądz, ważna, a nawet niezbędna okazuje się także – funkcja zarezerwowania pokoju/wycieczki za pomocą jednego kliknięcia. Klient klika w „rezerwuj“ i od razu jest przenoszony do formularza z rezerwacją. Tu także pamiętać należy o upraszczaniu i minimalizacji treści jaką klient musi zaznaczać lub wpisywać.

Zadowolony z szybkości obsługi i wrażeń wizualnych klient na pewno powróci, lub poleci firmę znajomym.

strony internetowe

strony www

Czytaj również

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje
1453

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje. Okres poświąteczny stanowi fascynujący czas dla rynku e-commerce, który zmienia się pod wpływem różnych czynników takich jak zwroty, wymiana prezentów, realizacja kart podarunkowych oraz wyprzedaże noworoczne. Jakie wyzwania i możliwości niesie ze sobą ten czas dla sprzedawców internetowych? 

Czytaj dalej

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych
1338

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych. W miarę jak technologia i świadomość społeczna ewoluują, współpraca między projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX) a dostępnością (Accessibility) staje się coraz bardziej kluczowym aspektem w tworzeniu inkluzywnych doświadczeń cyfrowych. W 2025 roku, oba te obszary mogą stać się nie tylko komplementarnymi, ale wręcz nierozerwalnymi elementami skutecznego projektowania produktów i usług cyfrowych. Przyjrzymy się w tym artykule, dlaczego ta współpraca jest tak ważna oraz jakie kroki należy podjąć, aby ją zrealizować.

Czytaj dalej