2536

Wsparcie techniczne – czyli do kogo w potrzebie?

tworzenie stron www

1. Kompleksowość w projektowaniu dzisiejszych stron internetowych to także troska o działanie strony po oddaniu do użytku jej klientowi.

Jako, że dbamy o długofalowe relacje z naszymi klientami, w cenie wszystkich naszych stron jest roczne wsparcie techniczne.

2. Dotyczy ono kwestii obsługi strony internetowych,

nawet po szkoleniu – możemy przeprowadzić wsparcie techniczne powtórnie (np. Dla innych osób, mających zajmować się aktualizowaniem strony) bądź przesłać print-screeny z poszczególnych etapów edycji. Dla bardzo opornych oferujemy nagrywane przez nas flmiki, pokazujące krok po kroku jaki sposób nanosić zmiany.

W obsłudze strony mieści się nanoszenie/zmienianie treści oraz zdjęć, a także zawartości sliderów. Zmiany w interfejsie strony (kolorystyka, ułożenie elementów względem siebie) nie są uznawane jako zawierające się we wsparciu i są dodatkowo wyceniane.

3. Co ważne

W przypadku stron www, które umieszczane są na naszym serwerze – gwarantujemy także pomoc w przypadku nieoczekiwanych zmian oprogramowania hostingu, czy ataków hakerskich. W ciągu 48 godzin jesteśmy zobligowani do usunięcia usterki i przywrócenia strony w stanie sprzed awarii – dzięki zapisanym backup’om każdej strony, jesteśmy w stanie wykonać to szybko i kompleksowo.

Dowiedz się więcej…

2536

sklepy internetowe

strony www

wsparcie techniczne

Czytaj również

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje
1546

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje

Jak okres poświąteczny kształtuje rynek E-commerce: Zwroty, karty podarunkowe i noworoczne promocje. Okres poświąteczny stanowi fascynujący czas dla rynku e-commerce, który zmienia się pod wpływem różnych czynników takich jak zwroty, wymiana prezentów, realizacja kart podarunkowych oraz wyprzedaże noworoczne. Jakie wyzwania i możliwości niesie ze sobą ten czas dla sprzedawców internetowych? 

Czytaj dalej

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych
1431

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych

Współpraca UX i Accessibility w 2025 roku: klucz do tworzenia nowoczesnych doświadczeń cyfrowych. W miarę jak technologia i świadomość społeczna ewoluują, współpraca między projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX) a dostępnością (Accessibility) staje się coraz bardziej kluczowym aspektem w tworzeniu inkluzywnych doświadczeń cyfrowych. W 2025 roku, oba te obszary mogą stać się nie tylko komplementarnymi, ale wręcz nierozerwalnymi elementami skutecznego projektowania produktów i usług cyfrowych. Przyjrzymy się w tym artykule, dlaczego ta współpraca jest tak ważna oraz jakie kroki należy podjąć, aby ją zrealizować.

Czytaj dalej