Wyglądaj pięknie także w sieci! - Strony internetowe dla branży beauty

Wyglądaj pięknie także w sieci! - Strony internetowe dla branży beauty

Czas epidemii dość mocno dotknął branżę wszelkich usług kosmetycznych. Przedłużający się lockdown, obostrzenia powodowały, że panie zdecydowanie mniej chętnie wybierały się do fryzjera czy kosmetyczki. O ile cała gałąź handlu mogła przenieść się do Internetu, powodując ogromne zainteresowanie usługami e-commerce, o tyle branża usługowa… nie bardzo.

Na szczęście ten czas mamy już za sobą, cała branża beauty przeżywa właśnie swoiste odrodzenie i nowy start. Dlaczego więc, będąc na fali wznoszącej, nie zainwestować w nową, profesjonalną stronę www?

 

Naturalnie, obecnie firmy kosmetyczne prześcigają się w coraz to nowszych i bardziej zindywidualizowanych ofertach i promocjach – jak wyprzedzić konkurencję w budowaniu marki, jak sięgnąć po więcej, oferując swoim klientkom najwyższej jakości usługi?

 

Na te wszystkie pytanie odpowiemy my – sprawimy że Twój wizerunek w sieci stanie się rozpoznawalny, a dzięki dobrze zaprojektowanej witrynie, zyskasz nowych klientów.

O czym należy pamiętać, tworząc stronę www dla branży beauty?

 

1. Po pierwsze: design

Niby oczywiste i banalne, ale bardzo często zapominamy, że branża beauty… ma wyglądać. Poza, oczywiście, niesieniem informacji, poza zachęcaniem do skorzystania z usług – ma wyglądać. Kto chciałby pójść do kliniki urody, na której witrynie nie ma żadnych ważnych informacji, której wnętrza są pokazane na zdjęciach kiepskiej jakości? Każdy salon piękności, fryzjerski to miejsce wyjątkowe, w którym powinno rządzić piękno i potrzeba tworzenia piękna – w Website Style o tym doskonale wiemy, stąd staramy się na wstępie odrzucać bylejakość i sztampowość. Skutecznie uświadamiamy naszych klientów, że powiedzenie “jak Cię widzą, tak Cię piszą” ma odniesienie także w Internecie. 

 

Naszą misją jest stworzenie i dostarczenie klientowi nietuzinkowego, użytecznego i po prostu – pięknego projektu graficznego, który zachwyci nawet najbardziej wybrednych odbiorców. Dokładamy wszelkich starań, by stworzona szata graficzna była maksymalnie spójna z posiadaną lub tworzoną identyfikacją wizualną.

 

2. Po drugie: CMS

Czyli system do zarządzania treścią. To coś, co jest kluczowe dla właścicieli klinik urody czy salonów piękności – możliwość samodzielnego edytowania poszczególnych elementów witryny. 

Dobrze zaprojektowany system cms to proste dodawania nowych realizacji, zdjęć, ich edycja, naturalnie – responsywność, dostosowanie do wszystkich przeglądarek, system aktualności/bloga, który może posłużyć jako rozbudowana baza wiedzy dla nowych klientów oraz narzędzie do budowania lepszych zasięgów dla SEO.

 

W Website Style dostarczamy kompleksowego rozwiązania, które może być z powodzeniem stosowane przez lata, które się nie starzeje i które jest maksymalnie proste w obsłudze.

3. Najważniejsze elementy stron dla branży beauty

Po pierwsze oferta – czytelna, spójna, estetycznie ułożona, opatrzona najlepiej profesjonalnymi fotografiami z realnych sesji zdjęciowych. To buduje zaufanie i wiarygodność firmy. Dodatkowo, bardzo dobrze jest dodać także logotypy marek produktów i specyfików współpracujących. Jest to sygnał dla potencjalnej klientki, że dany salon pracuje na produktach renomowanej firmy i jest to bezpieczne.

 

Po drugie – zdjęcia. Nie tylko wnętrza, nie tylko zespół pracowników. Bardzo często publikowane są metamorfozy – w zależności od specyfiki firmy, mogą to być pojedyncze zdjęcia, slidery lub karuzele obrazujące efekt “przed-po”. Warto zwrócić uwagę, by przesłane zdjęcia były maksymalnie wysokiej jakości.

 

Po trzecie – rezerwacja terminów. Jest to spore udogodnienie, które jest coraz częściej stosowane. Obecnie istnieje wiele zewnętrznych aplikacji, które umożliwiają umawianie się, integrację z zewnętrznymi systemami w salonach/klinikach a także mechanizm przypomnień, wysyłany do klientek. Warto zainteresować się takim rozwiązaniem, w większości w podstawowych wersjach są to narzędzia bezpłatne, lub o niewielkich opłatach miesięcznych – co wypada i tak znacznie bardziej korzystnie niż zlecenie wdrożenia deweloperom osobnego narzędzia dedykowanego.

 

Po czwarte – oczywistości. Takie elementy strony jak cennik, skany certyfikatów i dyplomów, mapy dojazdowe i responsywność, wartościowe i esencjonalne teksty są oczywiście standardem i absolutnym minimum, jeśli mamy ambicje by nasza nowa strona konwertowała i była w jakikolwiek sposób możliwa do znalezienia w wyszukiwarkach.  

 

Nie tylko kosmetyczki!

 

Branża beauty to nie tylko salony kosmetyczne. To także wszelkiego rodzaju kliniki urody i medycyny estetycznej, to także salony fryzjerskie, studia paznokci, gabinety podologiczne, gabinety odnowy biologicznej a nawet solaria. 

 

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem strony internetowej dostosowanej do Twojej branży, która dostarczy Ci nowych klientów, jeśli interesuje Cię zbudowanie rozpoznawalnej i rzetelnej marki – skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i w sposób przystępny wyjaśnią zawiłości świata webdesignu.

Beauty

CMS

Design

strony internetowe

Strony internetowe dla branży beauty

Czytaj również

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
1298

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
1208

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej