Identyfikacja wizualna
Projekt Logo + Naming

Łap-łap to nowa marka na rynku zoologicznym. Oferuje kompleksowe doradztwo specjalistów w doborze i ułożeniu diety dla domowych psów i kotów. Można powiedzieć, że jest to innowacyjny catering dietetyczny dla pupili.

Klient

Przybył do nas z pomysłem na swój biznes. Jak zwykle, kompleksowo i w przyjaznej atmosferze zajęliśmy się nie tylko graficzną oprawą, ale także wymyśleniem nazwy dla marki, tzw. namingiem. Chcieliśmy, by całość prezentowała się profesjonalnie, ale też przystępnie dla wszystkich właścicieli czworonogów.

My

W ramach współpracy zajęliśmy się także namingiem marki. Krótka, chwytliwa i “eye-cachty” nazwa, do której łatwo jest dodać odpowiednią symbolikę jest tutaj bardzo ważna. Łap-łap to kompilacja prostych słów o dwojakich znaczeniach, która tutaj bardzo dobrze “gra”. Taka gra słów daje możliwości na przyszłość, w kontekście kampanii, haseł czy innych form reklamowania. Znak został maksymalnie uproszczony, w myśl zasady, że więcej znaczy mniej. Prosty, obły font daje wrażenie przytulności ale też dobrego “vibe” które wzbudza zaufanie.

Klient:

Łap Łap


MIASTO:

Zielona Góra


ZAKRES PRAC:

NAMING, CONCEPT, DESIGN,
IDENTIFICATION


identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
identyfikacja wizualna projektu logo
w r ó ć d a l e j