Czym jest uwarunkowany czas realizacji?

czas realizacji tworzenia stron www

1. Jak wspominaliśmy w poprzednich postach, strona internetowa nie jest magicznym tworem, który może powstać bez jakiejkolwiek współpracy z klientem.

2. Sugestie, opinie, wszelkie inspiracje są jak najbardziej wskazane na etapie projektowania szaty graficznej.

Im więcej szczegółów, inspiracji, wytycznych i wyobrażeń klienta dostanie grafik, rozpoczynając projektowanie, tym szybciej stworzy on coś, co będzie w 100% satysfakcjonowało klienta. A tymczasem czas realizacji stanie się bardziej korzystny.

3. W trakcie projektowania bardzo ważna jest też forma i jasność przekazywania informacji

Przy bardziej skomplikowanych projektach niezbędne może okazać się spotkanie w biurze. W 99% przypadków okazuje się to jednak być krok milowy w całej współpracy i przeważnie potem realizacja idzie „już z górki“. Dopiero po całkowitej akceptacji projektu, całość zostaje przekazana w ręce programistów. Należy się tu liczyć z tym, że to, że dużo czasu spędzimy nad początkowymi modyfikacjami szaty graficznej nie przyśpieszy pracy webdeveloperów. Są to dwa odrębne etapy pracy i nie są tożsame czasowo.

Kodowanie następuje na zasadzie od ogółu do szczegółu, włączając w to efekty, style oraz docelowe zdjęcia (po konsultacji z grafikiem, finalne fotografie, zakupione lub stworzone podczas dedykowanych sesji) mogą zostać przekazane w etapie kodowania, lub jeszcze później. Programiści kończąc programowanie umieszczają na stronie www treści – tu bardzo dużo zależy od terminowości klienta. Ponieważ często bez żadnych tekstów po prostu nie da się oddać strony do użytku i zakończyć realizację.

Także późniejsze poprawki i ingerencja w treści wydłuża czas kodowania, tak więc dobrze jest posiadać ostateczną, finalną wersję tekstów, a także wybrane zdjęcia i ilustracje, które będą umieszczone na witrynie.
Jest oczywiście możliwa całkowita edycja warstwy tekstowej przez klienta, może on umieścić docelowe teksty w dowolnym czasie po zakończeniu realizacji. Taka opcja jednak musi być ustalona z project managerem na początku współpracy.

Wszystko to – terminowość, szybkość odpisywania na maile, dyspozycyjność, jasność przekazywania informacji ma niejako także wpływ na zysk klienta.Im jaśniej sprecyzowane są wymagania klienta, tym łatwiej agencji sprostać zadaniu, tym szybciej czas realizacji zostaje skrócony.
Jest to najlepsze rozwiązanie, satysfakcjonujące obie strony.

Dowiedz się więcej…

Design

realizacja

strony interentowe

Czytaj również

1091

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2333

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej