Logo - WEBLOG - Website Style - Tworzenie stron www

Dobrze skrojone oferty mieszkaniowe w jednym miejscu - Strony internetowe dla branży nieruchomości

Rynek nieruchomości w Polsce cały czas się dynamicznie zmienia, jak grzyby po deszczu powstają nowe inwestycje nowych i znanych deweloperów. Branża na pozór prosta i “wdzięczna” do stworzenia łapiącego za oko designu, jednak posiadająca wiele pułapek i zaułków. Jak ich uniknąć i stworzyć coś wartościowego i dochodowego?

 

W Website Style doskonale wiemy, że głównym aspektem wyboru agencji w branży deweloperskiej jest design. Wysmakowany, dostosowany do danej inwestycji – elegancki, ale nie kiczowaty, prosty ale nie prostacki, minimalistyczny, ale nie przegadany.

Posiadając w swoim portfolio kilkadziesiąt realizacji z branży nieruchomości jesteśmy w stanie kompleksowo zaprojektować i wdrożyć nawet najbardziej skomplikowane serwisy.

 

Warto pamiętać, że dobrze wdrożona strona dla przykładowego biura nieruchomości jest na wagę złota i może zbudować niemały sukces inwestycji – jeśli tylko przemyślimy i przedyskutujemy na początku kilka tematów:

1. System do zarządzania treścią CMS

Czyli całe zaplecze naszej nowej strony. Musimy się zastanowić nad tym, jak bardzo ma być rozbudowane. W grę wchodzą tu systemy do integracji z zestawieniami, specjalnie tworzone i edytowane bazy ofert, automatyczne aktualizacje czy statusy, które bardzo ułatwiać będą agentom prace w terenie. 

 

Dobrze zaprojektowany system cms to także proste dodawania nowych ofert, ich edycja, optymalizacja materiałów graficznych, naturalnie, responsywność, dostosowanie do wszystkich przeglądarek, system aktualności/bloga, który może posłużyć jako rozbudowana baza wiedzy dla nowych klientów oraz narzędzie do budowania lepszych zasięgów dla SEO.

 

2. Design, czyli diabeł tkwi w szczegółach 

Można powiedzieć, że w branży nieruchomości mamy, jako graficy, największe pole do popisu – tutaj nie ogranicza nas w zasadzie nic – możemy popuścić wodze wyobraźni i bazując na identyfikacji wizualnej inwestycji/budynku możemy zaprojektować coś naprawdę spektakularnego, co będzie dotychczas niespotykane w branży.

 

Do takich działań potrzeba jednak obustronnego zaufania – grafik musi wiedzieć że może sobie pozwolić na takie działania, natomiast klient – musi rozumieć, że dobro i sukces jego inwestycji leży na sercu wszystkim zaangażowanym w projekt.

 

Projekty stron internetowych nieruchomości powinny pozostawać przy tym eleganckimi i użytecznymi projektami, które będą zachęcać do eksploracji strony i które nie będą onieśmielać potencjalnych nabywców.

3. Najważniejsze elementy stron dla branży nieruchomości

Nie ważne, czy dana firma oferuje krótkoterminowy wynajem mieszkań, czy jest to deweloper z nową wielomilionową inwestycją budowlaną – nieodzownym elementem takich witryn jest wyszukiwarka ofert.

W zależności od wielkości bazy, może być ona bardzo rozbudowana, posiadająca możliwość szukania po ilości pokoi, pięter, orientacji stron świata, bliskości szkół i przedszkoli czy dostępu do przystanków autobusowych. Ogólna zasada jest taka, że im więcej atrybutów opisujących dane nieruchomości, tym więcej pól jesteśmy w stanie dodać do wyszukiwarki.

 

Kolejnym ważnym elementem są galerie zdjęć – przeważnie zorientowane na cały fold ekranu, prezentujące dobrej jakości profesjonalnie wykonane zdjęcia wnętrz, same bryły i okolicy.

Ciekawym zabiegiem jest także dodawanie tzw. wirtualnych spacerów, które działają jak filmiki – klikając już poruszając wskaźnikiem myszy możemy przenieść się do żądanego pomieszczenia, zobaczyć jego układ, orientację i wymiar. Jest to szczególnie pomocne przy inwestycjach deweloperskich, które czasem oferują takie spacery w formie już urządzonych pomieszczeń.

 

Ważnym elementem są takie odpowiednio zaprezentowane rzuty pomieszczeń, często pokazywane są na grafikach całych budynków, dzięki czemu potencjalny nabywca ma szansę ocenić proporcje i wielkość interesującego go lokalu a także otoczenie, nasłonecznienie etc.

 

Nieodzownym elementem bywają także wszelkiego rodzaju kalkulatory wykonujące orientacyjne obliczenia ad. kosztów, ilości rat czy nawet w przeliczeniu na powierzchnię jednego metra kwadratowego.

4. Nie tylko deweloperzy!

Branża nieruchomości jest rozległa, możemy w ten sposób zaprojektować i wdrożyć specjalistyczne strony internetowe dla wszelkich biur nieruchomości, deweloperów, pojedynczych inwestycji pod wynajem z rynku pierwotnego jak i wtórnego. W swoim portfolio posiadamy także realizacje z ofertami wynajmu kwater wakacyjnych – domków letniskowych czy luksusowych apartamentów nad morzem.

 

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem bądź odświeżeniem strony www dla biura nieruchomości, jeśli prowadzisz wynajem kwater – zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich pacjentów i kontrahentów.

CMS

Design

nieruchomości

strony internetowe

Czytaj również

Newsletter na stronie www - Wsparcie sprzedaży online
596

Newsletter na stronie www

Newsletter na stronie www jest realnym wsparciem sprzedaży online naszych produktów i usług. Od takiej tezy zaczynamy dzisiejszy artykuł, w którym będziemy chcieli odpowiedzieć na częste pytanie naszych klientów – czy newsletter na stronie www obecnie się w ogóle opłaca?

Czytaj dalej

Użyteczność stron internetowych
818

Użyteczność stron internetowych

Na przestrzeni lat użyteczność stron internetowych była rozumiana na wiele sposobów. Przyzwyczailiśmy się do określonych działań na witrynach, które prowadzą do danych informacji i te zachowania podświadomie staramy się powielać przy każdej stronie www. Za intuicyjność takich działań, za prostotę działania odpowiada UX design, czyli user-experience design.

Czytaj dalej