Dobrze skrojone oferty mieszkaniowe w jednym miejscu - Strony internetowe dla branży nieruchomości

Dobrze skrojone oferty mieszkaniowe w jednym miejscu - Strony internetowe dla branży nieruchomości

Rynek nieruchomości w Polsce cały czas się dynamicznie zmienia, jak grzyby po deszczu powstają nowe inwestycje nowych i znanych deweloperów. Branża na pozór prosta i “wdzięczna” do stworzenia łapiącego za oko designu, jednak posiadająca wiele pułapek i zaułków. Jak ich uniknąć i stworzyć coś wartościowego i dochodowego?

 

W Website Style doskonale wiemy, że głównym aspektem wyboru agencji w branży deweloperskiej jest design. Wysmakowany, dostosowany do danej inwestycji – elegancki, ale nie kiczowaty, prosty ale nie prostacki, minimalistyczny, ale nie przegadany.

Posiadając w swoim portfolio kilkadziesiąt realizacji z branży nieruchomości jesteśmy w stanie kompleksowo zaprojektować i wdrożyć nawet najbardziej skomplikowane serwisy.

 

Warto pamiętać, że dobrze wdrożona strona dla przykładowego biura nieruchomości jest na wagę złota i może zbudować niemały sukces inwestycji – jeśli tylko przemyślimy i przedyskutujemy na początku kilka tematów:

1. System do zarządzania treścią CMS

Czyli całe zaplecze naszej nowej strony. Musimy się zastanowić nad tym, jak bardzo ma być rozbudowane. W grę wchodzą tu systemy do integracji z zestawieniami, specjalnie tworzone i edytowane bazy ofert, automatyczne aktualizacje czy statusy, które bardzo ułatwiać będą agentom prace w terenie. 

 

Dobrze zaprojektowany system cms to także proste dodawania nowych ofert, ich edycja, optymalizacja materiałów graficznych, naturalnie, responsywność, dostosowanie do wszystkich przeglądarek, system aktualności/bloga, który może posłużyć jako rozbudowana baza wiedzy dla nowych klientów oraz narzędzie do budowania lepszych zasięgów dla SEO.

 

2. Design, czyli diabeł tkwi w szczegółach 

Można powiedzieć, że w branży nieruchomości mamy, jako graficy, największe pole do popisu – tutaj nie ogranicza nas w zasadzie nic – możemy popuścić wodze wyobraźni i bazując na identyfikacji wizualnej inwestycji/budynku możemy zaprojektować coś naprawdę spektakularnego, co będzie dotychczas niespotykane w branży.

 

Do takich działań potrzeba jednak obustronnego zaufania – grafik musi wiedzieć że może sobie pozwolić na takie działania, natomiast klient – musi rozumieć, że dobro i sukces jego inwestycji leży na sercu wszystkim zaangażowanym w projekt.

 

Projekty stron internetowych nieruchomości powinny pozostawać przy tym eleganckimi i użytecznymi projektami, które będą zachęcać do eksploracji strony i które nie będą onieśmielać potencjalnych nabywców.

3. Najważniejsze elementy stron dla branży nieruchomości

Nie ważne, czy dana firma oferuje krótkoterminowy wynajem mieszkań, czy jest to deweloper z nową wielomilionową inwestycją budowlaną – nieodzownym elementem takich witryn jest wyszukiwarka ofert.

W zależności od wielkości bazy, może być ona bardzo rozbudowana, posiadająca możliwość szukania po ilości pokoi, pięter, orientacji stron świata, bliskości szkół i przedszkoli czy dostępu do przystanków autobusowych. Ogólna zasada jest taka, że im więcej atrybutów opisujących dane nieruchomości, tym więcej pól jesteśmy w stanie dodać do wyszukiwarki.

 

Kolejnym ważnym elementem są galerie zdjęć – przeważnie zorientowane na cały fold ekranu, prezentujące dobrej jakości profesjonalnie wykonane zdjęcia wnętrz, same bryły i okolicy.

Ciekawym zabiegiem jest także dodawanie tzw. wirtualnych spacerów, które działają jak filmiki – klikając już poruszając wskaźnikiem myszy możemy przenieść się do żądanego pomieszczenia, zobaczyć jego układ, orientację i wymiar. Jest to szczególnie pomocne przy inwestycjach deweloperskich, które czasem oferują takie spacery w formie już urządzonych pomieszczeń.

 

Ważnym elementem są takie odpowiednio zaprezentowane rzuty pomieszczeń, często pokazywane są na grafikach całych budynków, dzięki czemu potencjalny nabywca ma szansę ocenić proporcje i wielkość interesującego go lokalu a także otoczenie, nasłonecznienie etc.

 

Nieodzownym elementem bywają także wszelkiego rodzaju kalkulatory wykonujące orientacyjne obliczenia ad. kosztów, ilości rat czy nawet w przeliczeniu na powierzchnię jednego metra kwadratowego.

4. Nie tylko deweloperzy!

Branża nieruchomości jest rozległa, możemy w ten sposób zaprojektować i wdrożyć specjalistyczne strony internetowe dla wszelkich biur nieruchomości, deweloperów, pojedynczych inwestycji pod wynajem z rynku pierwotnego jak i wtórnego. W swoim portfolio posiadamy także realizacje z ofertami wynajmu kwater wakacyjnych – domków letniskowych czy luksusowych apartamentów nad morzem.

 

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem bądź odświeżeniem strony www dla biura nieruchomości, jeśli prowadzisz wynajem kwater – zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich pacjentów i kontrahentów.

CMS

Design

nieruchomości

strony internetowe

Czytaj również

1092

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2334

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
1333

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej