1241

Operatorzy płatności online - ranking Website Style

Operatorzy płatności online - ranking Website Style

Dzisiejszy wpis jest nieprzypadkowy – poruszaliśmy już temat płatności online w tym wpisie . Dziś jednak, z uwagi na to że przygotowujemy nową, kompleksową ofertę dla naszych klientów, rozwiniemy temat znacznie szerzej. Operatorzy płatności online – ranking Website Style

 

Obecna sytuacja

 

Jak pokazuje większość badań i raportów, pomimo szalejącej inflacji czy minionej pandemii, kupujemy coraz więcej. W ciągu kilku lat, naszą ulubioną formą płatności, stały się szybkie przelewy, płatności natychmiastowe, oraz BLIK. Platforma płatności umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych. Wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów i generowanie czeków z cyfrowym kodem. Cała procedura jest dziecinnie prosta, dlatego też nie dziwota, że akurat ten sposób płatności wiedzie prym w większości sklepów online.

 

Tyle w teorii, jeśli chodzi o statystyki i ogólny trend, jaki można zauważyć spośród wielu badań i testów. Wobec powyższego, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, postanowiliśmy stworzyć zestawienie najczęściej i najchętniej używanych systemów płatności w sklepach internetowych. Jako doświadczona agencja interaktywna, kompleksowo i rzetelnie doradzamy partnerom, by ich biznesy przynosiły zyski i dawały powody do satysfakcji.

1. Słowem wstępu…

Każdy początkujący przedsiębiorca, który stworzył lub jest w trakcie tworzenia sklepu internetowego, zachodzi w głowę jak “spieniężać” swoje towary czy usługi online. Płatności online jawią się czasem jako magiczny twór, który “pożera” prowizję, co odstrasza właścicieli mniejszych marek. Nic jednak strasznego! Dlatego też przygotowujemy specjalne zestawienie poszczególnych systemów, by każdy mógł wybrać coś dla siebie. Jesteśmy dodatkowo oczywiście otwarci na konsultacje i pełne doradztwo. W końcu chcemy by firmy klientów wciąż rosły i się rozwijały!

2. System płatności - co to jest?

Płatność, jakiej dokonujemy w sieci, to nic innego jak oprogramowanie udostępniane firmie, które odpowiada za przekazywanie płatności od klientów. Płatności online znajdziemy przede wszystkim w sklepach internetowych jak i pojedynczych stronach oferujących np. kursy, webinary czy handmade produkty. Systemy płatności znacznie przyspieszając transakcje zakupu, w zamian za co operatorzy pobierają odpowiednie prowizje.

Dobry wybór operatora płatności online do sklepu internetowego to ważna decyzja, która przełoży się na zwiększenie szybkości i bezpieczeństwa transakcji, uproszczenie procesów reklamacji i zwrotów, oraz niższe prowizje od sprzedaży, czyli w efekcie wyższe zyski.

Dlatego też warto dobrze przeanalizować wszystkie parametry i cechy poszczególnych operatorów, lub poradzić się doświadczonej agencji interaktywnej.

Decydując się na wybór operatora płatności online należy dokonać szczegółowej weryfikacji poszczególnych kryteriów, tak by wdrożony w sklepie internetowym system płatności internetowych spełnił wszelkie oczekiwania zarówno właściciela danego przedsiębiorstwa, jak i jego klientów.

3. Porównanie

W naszym porównaniu wzięliśmy pod uwagę najważniejsze aspekty oraz najczęstsze pytania naszych klientów. Oczywiście nie zapomnieliśmy o najniższej prowizji, najszybszym dostępie do środków z systemów płatności czy takiej możliwości, jak podpięcie płatności bez zarejestrowanej działalności gospodarczej.

 

Według naszych doświadczeń oraz opinii klientów, najpopularniejsi dostawcy płatności w chwili obecnej są także najlepiej oceniani – PayU, BlueMedia, TPay, Przelewy24 czy popularniejszy na zachodzie – PayPal.

Co ważne, wszystkie powyższe systemy posiadają niskie prowizje, opcję płatności blikiem, oraz ich płatności są honorowane przez wszystkie polskie banki. To, który system wybierzemy zależy także od własnych prywatnych preferencji, które zachęcamy by omówić z nami. Wówczas na pewno wybierzemy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu! 

4. Podsumowanie

Doskonale rozumiemy, że najważniejszym kryterium wyboru systemu płatności będzie zapewne wysokość prowizji – dlatego też rekomendujemy bezpośredni kontakt z operatorami, celem przygotowania indywidualnych ofert. Dzięki takiemu działaniu, mamy pewność że zostaniemy potraktowani indywidualnie. Opłaca się negocjować także stawki, ponieważ bardzo często pośrednicy płatności są w tym względzie elastyczni. Na pewno korzystne będą również informacje na temat dodatkowych usług, których nie znaleziono w tym wpisie, a które mogą okazać się dla was przydatne.

 

Jeśli interesuje Cię rynek e-commerce, zagadnienie systemów płatności online, jeśli stoisz przed niełatwym wyborem bramki płatności w swoim sklepie internetowym, lub po prostu chcesz taki stworzyć – zachęcamy do kontaktu. Skonsultujemy, doradzimy, wycenimy i wdrożymy wszystko to, co dla Ciebie i Twojego biznesu jest ważne. Zapraszamy!

1241

Czytaj również

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1144

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1137

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
2389

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej