711

Operatorzy płatności online - ranking Website Style

Operatorzy płatności online - ranking Website Style

Dzisiejszy wpis jest nieprzypadkowy – poruszaliśmy już temat płatności online w tym wpisie . Dziś jednak, z uwagi na to że przygotowujemy nową, kompleksową ofertę dla naszych klientów, rozwiniemy temat znacznie szerzej. Operatorzy płatności online – ranking Website Style

 

Obecna sytuacja

 

Jak pokazuje większość badań i raportów, pomimo szalejącej inflacji czy minionej pandemii, kupujemy coraz więcej. W ciągu kilku lat, naszą ulubioną formą płatności, stały się szybkie przelewy, płatności natychmiastowe, oraz BLIK. Platforma płatności umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych. Wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów i generowanie czeków z cyfrowym kodem. Cała procedura jest dziecinnie prosta, dlatego też nie dziwota, że akurat ten sposób płatności wiedzie prym w większości sklepów online.

 

Tyle w teorii, jeśli chodzi o statystyki i ogólny trend, jaki można zauważyć spośród wielu badań i testów. Wobec powyższego, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, postanowiliśmy stworzyć zestawienie najczęściej i najchętniej używanych systemów płatności w sklepach internetowych. Jako doświadczona agencja interaktywna, kompleksowo i rzetelnie doradzamy partnerom, by ich biznesy przynosiły zyski i dawały powody do satysfakcji.

1. Słowem wstępu…

Każdy początkujący przedsiębiorca, który stworzył lub jest w trakcie tworzenia sklepu internetowego, zachodzi w głowę jak “spieniężać” swoje towary czy usługi online. Płatności online jawią się czasem jako magiczny twór, który “pożera” prowizję, co odstrasza właścicieli mniejszych marek. Nic jednak strasznego! Dlatego też przygotowujemy specjalne zestawienie poszczególnych systemów, by każdy mógł wybrać coś dla siebie. Jesteśmy dodatkowo oczywiście otwarci na konsultacje i pełne doradztwo. W końcu chcemy by firmy klientów wciąż rosły i się rozwijały!

2. System płatności - co to jest?

Płatność, jakiej dokonujemy w sieci, to nic innego jak oprogramowanie udostępniane firmie, które odpowiada za przekazywanie płatności od klientów. Płatności online znajdziemy przede wszystkim w sklepach internetowych jak i pojedynczych stronach oferujących np. kursy, webinary czy handmade produkty. Systemy płatności znacznie przyspieszając transakcje zakupu, w zamian za co operatorzy pobierają odpowiednie prowizje.

Dobry wybór operatora płatności online do sklepu internetowego to ważna decyzja, która przełoży się na zwiększenie szybkości i bezpieczeństwa transakcji, uproszczenie procesów reklamacji i zwrotów, oraz niższe prowizje od sprzedaży, czyli w efekcie wyższe zyski.

Dlatego też warto dobrze przeanalizować wszystkie parametry i cechy poszczególnych operatorów, lub poradzić się doświadczonej agencji interaktywnej.

Decydując się na wybór operatora płatności online należy dokonać szczegółowej weryfikacji poszczególnych kryteriów, tak by wdrożony w sklepie internetowym system płatności internetowych spełnił wszelkie oczekiwania zarówno właściciela danego przedsiębiorstwa, jak i jego klientów.

3. Porównanie

W naszym porównaniu wzięliśmy pod uwagę najważniejsze aspekty oraz najczęstsze pytania naszych klientów. Oczywiście nie zapomnieliśmy o najniższej prowizji, najszybszym dostępie do środków z systemów płatności czy takiej możliwości, jak podpięcie płatności bez zarejestrowanej działalności gospodarczej.

 

Według naszych doświadczeń oraz opinii klientów, najpopularniejsi dostawcy płatności w chwili obecnej są także najlepiej oceniani – PayU, BlueMedia, TPay, Przelewy24 czy popularniejszy na zachodzie – PayPal.

Co ważne, wszystkie powyższe systemy posiadają niskie prowizje, opcję płatności blikiem, oraz ich płatności są honorowane przez wszystkie polskie banki. To, który system wybierzemy zależy także od własnych prywatnych preferencji, które zachęcamy by omówić z nami. Wówczas na pewno wybierzemy idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu! 

4. Podsumowanie

Doskonale rozumiemy, że najważniejszym kryterium wyboru systemu płatności będzie zapewne wysokość prowizji – dlatego też rekomendujemy bezpośredni kontakt z operatorami, celem przygotowania indywidualnych ofert. Dzięki takiemu działaniu, mamy pewność że zostaniemy potraktowani indywidualnie. Opłaca się negocjować także stawki, ponieważ bardzo często pośrednicy płatności są w tym względzie elastyczni. Na pewno korzystne będą również informacje na temat dodatkowych usług, których nie znaleziono w tym wpisie, a które mogą okazać się dla was przydatne.

 

Jeśli interesuje Cię rynek e-commerce, zagadnienie systemów płatności online, jeśli stoisz przed niełatwym wyborem bramki płatności w swoim sklepie internetowym, lub po prostu chcesz taki stworzyć – zachęcamy do kontaktu. Skonsultujemy, doradzimy, wycenimy i wdrożymy wszystko to, co dla Ciebie i Twojego biznesu jest ważne. Zapraszamy!

711

Czytaj również

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
1278

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
1187

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej