Blog

Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy.

Baza wiedzy Website Style – poszerz swoją wiedzę o stronach internetowych! Nasz zespół to doświadczeni specjaliści z branży IT, którzy chętnie i obszernie dzielą się swoją wiedzą. Dzięki zaangażowaniu całego teamu, regularnie publikujemy artykuły z takich dziedzin jak web design, web deweloping. Nie brakuje też wpisów administratorów, testerów czy project managerów. Cały czas staramy się zamieszczać treści przydatne i wartościowe dla odbiorców, niosące ze sobą rzetelne informacje. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy pytań – chętnie doradzamy w kwestiach związanych ze stronami internetowymi, sklepami online, czy całymi serwisami. Jeśli masz wątpliwości, pytania, potrzebujesz profesjonalnego doradztwa w zakresie web designu zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety projektowej i skontaktowania się z nami. Doradzimy, wycenimy i jak zawsze – damy z siebie 100% aby efekt końcowy zachwycił nie tylko Ciebie, ale i Twoich odbiorców!

 

Polecamy

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?
1343

Grafika a e-commerce - jak połączyć dobre (ładne) z użytecznym?

Dzisiejsze zagadnienie jest z cyklu pytań retorycznych, na które większość zapewne zna odpowiedź. Mimo to, wydaje się że duża grupa właścicieli firm o roli designu zupełnie zapomina, zadowalając się formą “good enough” (“wystarczająco dobre, zadowalające” w wersji polskiej). O ile takie myślenie wcale nie jest karygodne, jeśli mamy dobre przesłanki i goni nas czas. Jeśli jednak chcemy się odpowiednio przygotować do kampanii, zmian, rebrandingu… dobrze jest po prostu wiedzieć czym jest ten mityczny dobry design.

Czytaj dalej

Koniecznie zajrzyj na nasze media

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?
1791

Marketing dla influencerów - zmora czy żyła złota?

Ostatnie pięć lat zmieniło w reklamie więcej, niż kilka ostatnich dekad. Jesteśmy świadkami spektakularnej ewolucji sposobów w jaki marki docierają do swoich klientów. Internet zrewolucjonizował wszystko; aplikacje społecznościowe błyskawicznie stały się źródłem informacji, wiedzy, rozrywki oraz rekomendacji zakupowych. Stare media, takie jak telewizja czy gazety, zaczęły ustępować miejsca twórcom treści. Influencer marketing wyrósł jako nowa siła napędzająca reklamę i stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej strategii reklamowej, o czym doskonale wiedzą koncerny kosmetyczne.

Czytaj dalej

1732

Nowoczesne serwisy internetowe - czy mają szanse z aplikacjami mobilnymi?

Nie jest tajemnicą, że od dawna już aplikacje mobilne wiodą prym, jeśli chodzi o ruch organiczny, ilość odwiedzin i popularność. Ktoś może wręcz twierdzić, że za chwilę “zwykłe” strony internetowe, odejdą do lamusa, zostaną na dnie Internetowego wiru i zostaną zapomniane.
Tymczasem, nowoczesne serwisy internetowe i aplikacje mobilne stanowią dwie różne formy dostępu do treści i usług online, a ich popularność i zastosowanie mogą się różnić w zależności od kontekstu i potrzeb użytkowników.

Czytaj dalej

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji
3022

Tworzenie Stron dla Branży Hotelarskiej: Kluczowe Elementy dla Skutecznej Promocji

W dzisiejszym świecie dobrze wykonana strona internetowa hotelu czy pensjonatu jest absolutnym musem. Czymś, bez czego trudno sobie wyobrazić, chociażby najprostszy system rezerwacji pobytów. Jest to podstawa do dobrze działającego marketingu hotelowego. Taka witryna stanowi kluczowy element skutecznej promocji hotelu, umożliwiając skuteczne przyciągnięcie uwagi potencjalnych gości i zwiększenie rezerwacji.

Czytaj dalej

1. Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie
2007

Ambasador marki, czyli budowanie marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to proces kształtowania postrzegania marki przez jej klientów, społeczność oraz ogół społeczeństwa. Jest to kluczowy element strategii marketingowej każdej firmy, ponieważ silny i pozytywny wizerunek marki może przyciągać klientów, budować lojalność i zaufanie, oraz umożliwiać osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Czytaj dalej

Dezinformacja w internecie w 2024 roku
2455

Dezinformacja w internecie w 2024 roku

Dezinformacja w internecie w 2024 roku. Wszyscy wiemy, że dzisiejszy świat jest o wiele bardziej niebezpieczny niż, choćby 10, czy 20 lat temu. Pozornie, nawet za ekranem swojego własnego komputera w domu, jesteśmy narażeni na niebezpieczeństwa… 

Mowa o dezinformacji, którą tak chętnie i tak często wykorzystuje się w 2024 roku.

 

 

Czytaj dalej

Personal branding
2370

Personal branding w sporcie wyczynowym

Personal branding w sporcie wyczynowym. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że temat personal brandingu jest zagadnieniem, któremu należałoby poświęcić całą książkę, a nie tylko post blogowy, jednak dziś skupimy się na najważniejszych aspektach i zadaniach, by w pigułce opowiedzieć o tym, czym jest i na czym polega budowanie marki osobistej w sporcie.

Czytaj dalej

Google Consent Mode v2
3591

Google Consent Mode v2 - czyli must have od marca 2024 na Twojej stronie www!

Google Consent Mode v2 – czyli must have od marca 2024 na Twojej stronie www! Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że czeka nas powtórka z rozrywki, dokładnie tak jak było to w przypadku wdrażania procedur RODO – już w marcu 2024 czekają nas zmiany – to właśnie od tego miesiąca obowiązywać będzie zaktualizowana wersja Trybu Zgody Google. Czym jest, jak działa, jak ją wdrożyć i co nam grozi, jeśli jej nie wdrożymy na czas – odpowiadamy w dzisiejszym wpisie.

Czytaj dalej